نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶

تاریخ انتشار بازی Nioh 2 اعلام شد

استودیو تیم نینجا با انتشار یک تریلر، تاریخ عرضه بازی Nioh 2 را اعلام کرد که بر اساس آن اوایل ۲۰۲۰ باید منتظر این بازی باشیم. 

مقاله مرتبط

بازی Nioh در سال ۲۰۱۷ ابتدا برای پلی استیشن 4 و پس از گذشت چند ماه برای پی سی منتشر شد و با اینکه الهاماتی از سری سولز گرفته بود، در عین حال یک سری ویژگی‌ها و کلا حس و حال خاص خودش را هم داشت. موفقیت این بازی باعث شد تا در جریان E3 2018 نسخه دوم این بازی هم برای PS4 معرفی شود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان در استودیو تیم نینجا با انتشار یک تریلر اعلام کردند که این اثر قرار است در تاریخ ۲۳ اسفند ماه (۱۳ مارس ۲۰۲۰) منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

البته اگر از علاقه‌مندان Nioh 2 هستید، لازم نیست برای تجربه آن تا زمان انتشار نسخه نهایی صبر کنید؛ چرا که یک نسخه بتای عمومی از این بازی هم معرفی شده که از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ آبان جریان خواهد داشت و طرفداران می‌توانند آن را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن دانلود و تجربه کنند. این نسخه امکان گشت و گذار در دو محیط Interim و Sunomata را فراهم می‌کند و در صورتی که بتوانید با کشتن دشمنان موجود در این محیط‌ها بتا را به پایان برسانید، کلاه‌خود Kamaitachi Helmet را در بازی اصلی دریافت خواهید کرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده