نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

مجموعه Sims بیش از ۵ میلیارد دلار برای الکترونیک آرتز درآمدزایی داشته است

طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز، سری سیمز بیش از ۵ میلیارد دلار برای آن‌ها درآمدزایی داشته است و بازی سیمز 4 به همین دلیل بسته‌های الحاقی بیشتری را دریافت خواهد کرد.

 در جریان کنفرانس مالی سه‌ماهه‌ی شرکت الکترونیک آرتز برای سرمایه‌گذاران و تحلیلگران، مدیر ارشد اجرایی این شرکت یعنی اندرو ویلسون، راجع به آینده‌ی بازی سیمز 4 و موفقیت کلی سری سیمز (The Sims) صحبت کرد. طبق آخرین اخبار بازی و در راستای برنامه‌های این شرکت برای سال مالی ۲۰۲۱ ( از فروردین تا اسفند ماه سال ۱۳۹۹)، ویلسون بیان کرد که ارائه‌ی محتوای جدید برای این بازی محبوب در دستور کار قرار دارد. او در این مورد توضیح داد: 

ما با انتشار بسته‌های الحاقی جدید برای بازی The Sims 4 انتظار رشد این بازی، ساخته شدن راه‌های جدید برای تعامل بازیکنان با بازی و گسترش جامعه‌ی آن‌ها را داریم.

او همچنین در مورد موفقیت کلی این سری توضیحاتی را ارائه کرد و وعده تجربه‌های جدیدی را برای مدت طولانی داد. 

بازی سیمز 4 همچنان به عنوان یک سرویس زنده‌ی طولانی مدت و شگفت انگیز، با جامعه‌ی آماری رو به گسترش به کار خود ادامه می‌دهد. میانگین بازیکنان ماهیانه‌ی این بازی نسبت به سال‌های گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است و تعامل بازیکنان با این سری باعث شده است که سری سیمز تاکنون بیش از ۵ میلیارد دلار در طول عمر خود فروش داشته باشد. 

سری سیمز به عنوان یکی از بهترین سری‌های بازی‌های ویدیویی به مسیر خود ادامه خواهد داد و ما در نظر داریم که تجربیاتی جدید را به صورت طولانی مدت به کاربران ارائه دهیم.

با توجه به سخنان ویلسون به نظر می‌رسد که محبوبیت سری سیمز و مخصوصا نسخه‌ی چهارم آن روزافزون است و تصمیم الکترونیک آرتز برای گسترش این مجموعه کاملا منطقی جلوه می‌کند. در همین راستا بسته‌ی جدید گسترش دهنده‌ی بازی سیمز 4 به نام Discover University به زودی برای این بازی منشر خواهد شد که زندگی دانشجویی را به این بازی خواهد آورد. 

بازی سیمز 4 هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس علاقه‌مندان این مجموعه قرار دارد. 

آیا شما نیز از طرفداران سری سیمز هستید؟ نظر شما راجع به برنامه‌ی الکترونیک آرتز مبنی بر انتشار بسته‌های الحاقی متعدد برای بازی سیمز 4 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده