// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷

مرحله اصلی مسابقات GrandMasters 2019 بازی Hearthstone از روز جمعه شروع خواهد شد

رقابت‌های مرحله اصلی سری مسابقات GrandMasters 2019 بازی Hearthstone از آخر این هفته شروع می‌شوند.

کمتر از ۴۸ ساعت تا شروع رویداد بلیزکان ۲۰۱۹ باقی مانده است و مرحله اصلی سری مسابقات GrandMasters 2019 بازی Hearthstone قرار است در این رویداد پیگیری شود. مجموع جوایز تورنمنت ۵۰۰ هزار دلار است که قهرمان رویداد سهمی ۲۰۰ هزار دلاری را کسب می‌کند. سری مسابقات GrandMasters جدیدترین لیگ کمپانی بلیزارد است که برای بازیکنان هارت‌استون در نظر گرفته شده است. بازیکنانی که قصد صعود به مرحله اصلی را داشته‌اند بایستی در لیگ‌های مناطق مختلف در جایگاه نخست قرار می‌گرفتند تا جواز حضور در مرحله اصلی را دریافت کنند.

مرحله اصلی این مسابقات با حضور هشت بازیکن برتر جهان در دو مرحله برگزار می‌شود. مرحله اول به صورت گروهی است و بازیکنان در دو گروه چهار نفره تقسیم شده‌اند. بازی‌های مرحله گروهی به صورت best-of-three پیگیری خواهند شد و بازیکنانی که در جایگاه اول و دوم گروه خود قرار گیرند به مرحله حذفی راه پیدا می‌کنند. بازیکنان سوم و چهارم هر گروه نیز در همان مرحله گروهی از دور مسابقات حذف خواهند شد.

گروه‌بندی مرحله اصلی مسابقات GrandMasters

گروه Aگروه B
Casiebloodyface
LeaohFenomeno
PNCLiooon
Surrendertom60229

مرحله حذفی مسابقات GrandMasters 2019 بازی Hearthstone از دو راند نیمه‌نهایی و فینال تشکیل شده است؛ بدین شکل که نفرات برتر هر گروه با نفر دوم گروه دیگر روبه‌رو خواهند شد. بازی‌های بخش حذفی به صورت تک حذفی پیگیری می‌شوند. بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی به صورت best-of-three و بازی فینال نیز به صورت best-of-five برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند از روز یکم نوامبر مصادف با ۱۰ آبان با مراجعه به کانال Hearthstone روی پلتفرم توییچ به دیدن بازی‌ها بپردازند. در صورت از دست دادن زمان پخش زنده رقابت‌ها می‌توانید با مراجعه به سایت Tychus.tv از بخش VOD مربوط به بازی Hearthstone استفاده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده