نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

طراح سابق Halo به عنوان طراح کاراکتر بازی Metroid Prime 4 انتخاب شد

کایل هفلی، آرتیست با سابقه‌ی استودیوی 343Industries به عنوان طراح کاراکتر بازی مورد انتظار Metroid Prime 4 انتخاب شد.

استودیوی رترو (Retro) اخیراً فعالیت‌های زیادی را در رابطه با پروژه‌ی Metroid Prime 4 در دستور کار داشته و با به خدمت گرفتن افراد مختلف، نسبت به تقویت تیم توسعه دهندگان و افزایش کیفیت این پروژه اقدام کرده است. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از سوی این استودیو، کایل هفلی آخرین نامی است که به تیم متروید پرایم 4 اضافه شده است. هفلی که به عنوان مدلساز ارشد کاراکترهای بازی Halo سابقه‌ی زیادی در پروژه‌های استودیوی 343Industries دارد، قرار است به عنوان طراح کاراکتر، در بازی Metroid Prime 4 مشغول به کار شود.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در پروفایل LinkedIn کایل هفلی، سابقه‌ی او در استودیوی 343Industries به حدود ۹ سال می‌رسد. از بزرگ‌ترین پروژه‌های انجام شده‌ی او می‌توان به Halo 4 و Halo 5: Guardians اشاره کرد. او از این پس به عنوان آرتیست ارشد طراحی کاراکترهای بازی Metroid Prime 4 فعالیت خواهد کرد. بازی‌های Metroid، و به خصوص زیرمجموعه‌ی Prime از جلوه‌های تصویری ویژه و منحصربه‌فردی برخوردارند و از این رو، باید دید که طبع هنری کایل هفلی چه تغییری را در نحوه‌ی طراحی کاراکترهای متروید پرایم 4 ایجاد خواهد کرد.

Metroid Prime 4 اولین بار در سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی معرفی شد اما نینتندو در اوایل سال جاری اعلام کرد که به دلیل تغییرات گسترده در پست‌های اصلی استودیوی رترو، فرایند توسعه‌ی این بازی مجدداً و از ابتدا آغاز شده است. از این رو، به نظر می‌رسد که تا زمان انتشار اخبار جدید درباره‌ی روند پیشرفت این بازی فاصله‌ی قابل توجهی خواهیم داشت. البته امید آن می‌رود که نینتندو با انتشار نسخه‌ی Metroid Prime Trilogy این وقفه‌ی ایجاد شده را به نوعی پر کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده