// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سرویس استریم PlayStation Vue تعطیل می‌شود

سونی اعلام کرد که سرویس استریم شبکه‌های تلویزیونی PlayStation Vue در چند ماه آینده از دسترس خارج خواهد شد.

به نظر می‌رسد که PlayStation Vue، سرویس غیر کابلی تلویزیونی سونی (Sony)، راه خود را به کنسول نسل آینده PS5 در سال ۲۰۲۰ باز نخواهد کرد. بالاخره پس از منتشر شدن شایعاتی در اوایل همین هفته در مورد بسته شدن سرویس PlayStation Vue، سونی به‌طور رسمی اعلام کرد که این سرویس چند ماه آینده در تاریخ ۱۰ بهمن ماه بسته خواهد شد. جان کودرا (John Kodera)، رئیس شرکت سونی، در مورد این تصمیم گفت:

متأسفانه صنعت بسیار رقابتی سرویس تلویزیون اشتراکی، به همراه محتوا و معاملات شبکه‌ای گران‌قیمت، نسبت به تغییر کندتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم روی تجارت اصلی ما یعنی صنعت گیم متمرکز باشیم.

 چهار سال گذشته سرویس PlayStation Vue به‌عنوان جایگزینی برای مشاهده‌ی تلویزیون با کابل یا پرداخت هزینه برای شبکه‌های پولی راه اندازی شد اما باتوجه‌به این تصمیم اخیر به نظر می‌رسد که این سرویس زیاد موفق نبوده است. 

سرویس استریم شبکه‌های تلویزیونی PlayStation Vue در ژانویه سال ۲۰۲۰ بسته می‌شود اما می‌توانید چشم به راه کنسول جدید سونی یعنی پلی‌استیشن 5 که در تعطیلات سال جدید ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده