// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

رویداد هالووین چپتر دوم Fortnite با نام Fortnitemares در دسترس قرار گرفت

رویداد Fortnitemares چپتر دوم فورتنایت به مناسبت هالووین در دسترس قرار گرفته است و کاربران تا تاریخ ۱۳ آبان ماه فرصت دارند تا چالش‌های آن را انجام دهند.

با نزدیک شدن به هالووین، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، چالش‌های فورتنایتمرز را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. چندی پیش بود که آپدیت جدیدی برای چپتر دوم فورتنایت منتشر شد و در جریان آن شاهد فعال شدن چالش‌های Fortnitemares بودیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد فورتنایتمیرز که به مناسب هالووین در دسترس قرار گرفته است، بازیکنان می‌توانند یک حالت محدود و جدید را تجربه کنند و با انجام چالش‌های درنظر گرفته شده، XP و آیتم‌های تزئینی مختلفی را کسب کنند. همچنین اسکین‌های جدیدی هم به فروشگاه بازی اضافه شده که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

کاربران در جریان Fortnitemares می‌توانند حالت Storm King را تجربه کنند که در جریان آن باید با یک باس فایت هیجان‌انگیز مبارزه کنید. همچنین حالت‌های Gun Fright و Mansion of Power هم در دسترس قرار گرفته که توسط جامعه کاربری بازی ساخته شده‌‌اند. این در حالی است که با خرید باندل Cryptic Curse بازی Fortnite هم می‌توانید به اسکین‌های Phantom Outfit و Time Keeper Back Bling دسترسی پیدا کنید. همچنین این باندل چالش‌های مخصوص‌به خود را دارد که بازیکنان با کامل کردن آن‌ها، می‌توانند ظاهر متفاوتی را برای شخصیت خریداری شده خود آزاد کنند. 

در انتها مشخص شده است که رویداد فورتنایتمیرز تا تاریخ ۱۳ آبان ماه (چهار نوامبر) در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از رویداد Fortnitemares را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده