نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

نسل جدید قطارهای ایران با تیکبان

هر کسی ممکن است در گذشته با قطار به سفرهای دور و نزدیک رفته باشد. اگر نیم نگاهی به سفرهای با قطار مردم در گذشته بیندازید، به خوبی متوجه خواهید شد که سفر با قطار برای مردم بسیار کسل آور و خسته کننده بوده است.

 قطارها در گذشته از امکاناتی بی‌کیفیت یا بهتر است بگوییم کم کیفیت برخوردار بوده است. صندلی‌های نامناسب و کوپه‌های غیر استاندارد و تکنولوژی‌های بسیار پایین در سیستم حرکتی قطارها همگی باعث می‌شد تا سفر با قطار هیچ لذتی را با خود به همراه نداشته باشد.

اما رفته رفته شرکت‌های بسیار زیادی روی کار آمدند و تحولات عظیمی را در سیستم حمل‌و‌نقل ریلی ایران به وجود آوردند. این تحولات به قدری چشم نواز بود که امروزه از قطار به‌عنوان ایمن ترین، مجهزترین و پرکاربردترین وسیله نقلیه در جهان نام می‌برند. اما راحتی سفر با قطار به همین‌جا ختم نمی‌شود. تحولات در امکانات و سیستم حمل‌و‌نقل قطار گوشه کوچکی از سفر با قطار است. تحول عظیم زمانی رخ داد که بلیط قطار به وسیله سایت‌های اینترنتی در معرض دید مردم قرار گرفتند. بسیاری از سایت‌های فروش بلیط قطار با تکنولوژی های روز دنیا همگام شده و بلیط های خود را به‌صورت آنلاین به فروش گذاشتند. با ما همراه باشید تا بهترین روش خرید بلیط قطار را برایتان بازگو کنیم.

مزیت هایی که در سفر با قطار عایدتان می‌شود

ابتدا چند خصوصیت سفر با قطار را بازگو خواهیم کرد تا با مزیت‌های سفر با قطار بیشتر آشنا شوید و پس از آن به سراغ خرید اینترنتی بلیط قطار خواهیم رفت. امروزه سفر با قطار مزیت‌های بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. بلیط قطار سفیر و بلیط قطار فدک را می‌توانید با قیمتی مناسب تهیه کنید. قیمت ثابت بلیط قطار، ارزانی بلیط قطار، لذت بردن از مسیر، استفاده از امکاناتی بی‌نظیر در سفر مانند رستوران، دستشویی‌های فرنگی و ایرانی، سرو غذا و انواع نوشیدنی‌ها، دوست‌دار محیط زیست و امنیت از مهم‌ترین ویژگی‌های سفر با قطار است. این موارد فقط گوشه ای از مزیت‌های سفر با قطار است. 

تیکبان

تحولات عظیم اینترنت بر خرید بلیط قطار

اولین و مهم‌ترین مقوله ای که می‌تواند اینترنت برای مسافران به ارمغان بیاورد، خرید آسان و مقرون‌به‌صرفه است. خرید اینترنتی به خوبی می‌تواند نقش آسانی در خرید را برای متقاضیان ایفا کند. از طرفی علاوه‌بر آسانی در خرید فرد خریدار می‌تواند باتوجه‌به نیاز خود بلیط‌های ارائه شده توسط سایت را با یکدیگر مقایسه و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کند. خرید اینترنتی بلیط قطار صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه را برای مسافران در بر خواهد داشت. خرید اینترنتی برعکس خرید حضوری بلیط قطار فرایند بسیار جذاب و راحت‌تری را در بر خواهد داشت.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده