نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

EA انتظار فروش ۶ تا ۸ میلیون نسخه‌ای Star Wars Jedi: Fallen Order را در ماه‌های اولیه دارد

طبق پیش‌بینی‌های الکترونیک آرتز، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اثر ریسپاون انترتینمنت با استقبال گسترده‌ای رو‌به‌رو خواهد شد.

زمان زیادی تا عرضه‌ی جدیدترین بازی جنگ ستارگان (Star Wars) باقی‌نمانده است و Star Wars Jedi: Fallen Order حدود دو هفته‌ی دیگر منتشر خواهد شد؛ بازی‌ای که طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز پیش‌بینی استقبال بالایی را از آن کرده است.

این اثر تولیدشده توسط استودیو ریسپاون انترتینمنت (Respawn Entertainment) یکی از معدود بازی‌هایی است که در این سال‌ها به‌عنوان یک بازی داستانی تک‌نفره از جنگ ستارگان تولید شده است؛ اثری که روایت‌گر ماجراهای کال کستیس به‌عنوان یک جدای تازه‌کار خواهد بود و انتظارات زیادی از آن می‌رود، به‌طوری‌که الکترونیک آرتز هم پیش‌بینی کرده است بین ۶ تا ۸ میلیون نفر در ماه‌های اولیه‌ی عرضه‌ی بازی به‌سراغ آن بروند. به‌عبارت دیگر ناشر بازی انتظار دارد این تعداد مخاطب تا پایان سال مالی فعلی الکترونیک آرتز آن‌را خریداری کنند، یعنی تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین ۱۳۹۹).

گذشته از اینکه دنیای جنگ ستارگان طرفداران بی‌شماری دارد و بازی‌های ساخته‌شده براساس آن هم معمولاً با فروش بالایی همراه هستند، اکران آخرین نسخه از سومین سه‌گانه از فیلم‌های این مجموعه یعنی جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر (Star Wars: The Rise of Skywalker) در روزهای پایانی سال هم می‌تواند عطش هواداران برای تجربه‌ی یک بازی ویدیویی در این دنیای محبوب را بیشتر کند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد و آخرین تریلر آن هم روز گذشته منتشر شد. همچنین این بازی اولین محصول الکترونیک آرتز خواهد بود که بعد از بازگشت این شرکت به استیم، برای فروشگاه ولو (Valve) عرضه می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده