نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

فروشگاه ویژه محصولات نینتندو به‌زودی در توکیو آغاز به کار می‌کند

به‌زودی درهای فروشگاه نینتندو توکیو به سوی علاقه‌مندان باز می‌شود و آیتم‌های اختصاصی ویژه‌ای به مناسبت افتتاح این فروشگاه عرضه خواهند شد.

نینتندو توکیو، به‌عنوان اولین فروشگاه اختصاصی عرضه کننده‌ی لوازم نینتندو در ژاپن، ۲۲ نوامبر، مصادف با یکم آذر ماه کار خود را رسماً آغاز خواهد کرد. این فروشگاه، در طبقه‌ی ششم مرکز خرید جدید شهر توکیو به نام شیبویا پارکو واقع شده است. مرکز خرید شیبویا پارکو، در منطقه‌ی موسوم به شیبویا شهر توکیو و نزدیک به تقاطع مشهور شیبویا اسکرمبل قرار دارد.

نینتندو، به مناسبت افتتاح این فروشگاه بزرگ، آیتم‌ها و لوازم ویژه‌ای را تدارک دیده که فقط منحصر به این فروشگاه خواهند بود (شما می‌توانید هم‌اکنون این آیتم‌ها را در سرویس آنلاین این فروشگاه مشاهده کنید). طراحی این لوازم، شامل مجموعه‌ای از کاراکترهای نمادین Nintendo است که ظاهر زیبایی را برای علاقه‌مندان به این غول باسابقه‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی به ارمغان می‌آورد. تصویر زیر، تمامی آیتم‌هایی را که همزمان با افتتاح فروشگاه نینتندو توکیو عرضه خواهند شد نشان می‌دهد. قیمت هریک از آن‌ها، در ادامه و به ترتیب شماره‌های مشخص شده، آورده شده است.

 

Nintendo Tokyo merchandise

  1. ست پین‌های لباس نینتندو: ۳۶۰۰ ین
  2. دو رول نوار چسب طرح‌دار: ۸۰۰ ین
  3. نوار پلاستیکی: ۱۳۰۰ ین
  4. جا سوییچی: ۶۰۰ ین
  5. دفترچه یادداشت سیمی: ۸۰۰ ین
  6. کیف دوشی پی وی سی: ۲۵۰۰ ین
  7. جامدادی: ۱۴۰۰ ین
  8. پد طراحی: ۸۸۰ ین
  9. پد مموی مکعبی: ۱۲۰۰ ین
  10. برچسب‌های شفاف: ۵۰۰ ین
  11. ست سه تایی کارت پستال: ۵۰۰ ین
  12. کیف پول زیپدار: ۱۸۰۰ ین
  13. کوسن: ۲۵۰۰ ین
  14. ماگ: ۱۴۰۰ ین
  15. بطری استیل: ۳۳۵۰ ین
  16. خودکار تزیینی: ۱۰۰۰ ین
  17. رول کیک: ۱۶۸۰ ین
  18. حوله صورت: ۱۲۰۰ ین
  19. تیشرت: ۴۸۰۰ ین
  20. شکلات به همراه ظرف مخصوص: ۱۵۰۰ ین
  21. کیف دستی بزرگ: ۳۰۰۰ ین
  22. اتود: ۷۰۰ ین

در ادامه می‌توانید به تصویر شماره گذاری نشده‌ی این آیتم‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

Nintendo Tokyo merchandise

نینتندو قبلاً نیز فروشگاه پوکمون سنتر خود را در لندن افتتاح کرده که طراحی لوازمی که در آن به فروش می‌رسند، به کاراکترهای پوکمون اختصاص دارد. به جز این دو فروشگاه، مرکز خرید نینتندو در نیویورک سیتی تنها فروشگاه دیگر این شرکت در سایر کشورهای جهان است.

اخیراً به مناسبت عقد قرارداد همکاری بین برند ژاپنی ساعت‌های BABY-G و شرکت پوکمون، یک مدل ویژه از ساعت‌های این برند، با نام 25th Anniversary Pikachu نیز معرفی شد که به‌نوعی تأیید کننده‌ی ادامه‌ی حضور فعال این کاراکتر در برنامه‌های بعدی شرکت پوکمون نیز بوده است. بازی‌های Pokemon Sword و Pokemon Shield نیز در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده