نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

آتسوشی موریتا، رئیس بخش آسیا و ژاپن پلی‌استیشن در ۶۰ سالگی بازنشسته می‌شود

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یکی دیگر از مدیران با تجربه‌ی خود را با فاصله‌ی کوتاهی پس از اعلام جدایی شان لیدن، از دست می‌دهد.

با فاصله‌ی کوتاهی پس از اعلام جدایی شان لیدن از پلی‌استیشن، خروج یکی دیگر از مدیران اصلی این شرکت تایید شده است. آتسوشی موریتا ممکن است چندان آشنا به نظر نرسد، اما از مدت‌ها پیش سِمت مدیریت بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و ریاست بخش آسیا و ژاپن Playstation را بر عهده داشته است. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، موریتا با وارد شدن به سن شصت سالگی از هر دو سِمت خود بازنشسته خواهد شد.

مدیر ارشد مالی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌عنوان جایگزین آتسوشی موریتا برای سِمت مدیریت بخش Sony Interactive Entertainment انتخاب شده، اما هنوز هیچ جانشینی برای سِمت ریاست بخش آسیا و ژاپن پلی‌استیشن معرفی نشده است.

این جدایی‌های پست سر هم موردی نیست که بخواهیم در خصوص آن‌ها نگران باشیم. ما در آستانه‌ی شروع یک سه‌ماهه‌ی تازه هستیم که در چنین زمان‌هایی معمولاً تغییراتی از این دست به‌صورت عمومی اعلام می‌شوند. در این مورد نیز ظاهراً موریتا به‌علت پا به سن گذاشتن از سمت‌هایش خارج می‌شود و براین‌اساس آرزو می‌کنیم که دوران بازنشستگی خوبی داشته باشد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده