نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

ویدیو گیم‌ پلی بازی Trine 4: The Nightmare Prince با محوریت نمایش مکانیسم‌ها

در فاصله چند روز مانده به عرضه بازی Trine 4: The Nightmare Prince، شرکت Modus Games، ناشر آن، ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را با تمرکز روی نمایش محیط و ویژگی‌های آن منتشر کرده است.

اگر از علاقه‌مندان آثار اکشن ماجراجویی و مشارکتی هستید، بازی Trine 4: The Nightmare Prince دقیقا برای شما ساخته شده است. بازی دارای سه شخصیت اصلی است که باید با کمک یکدیگر قدم در محیط چشم‌نواز بازی گذاشته و معماهای آن را حل کرده تا نهایتا بتوانید شاهزاده جوان گرفتار شده را نجات دهید. با وجود نقدهای ضدونقیضی که به نسخه سوم مجموعه Trine وارد شده بود، به‌نظر می‌رسد با توجه به اطلاعات و نمایش‌های منتشر شده از بازی، استودیوی فروزن‌بایت (Frozenbyte)، سازنده بازی Trine 4: The Nightmare Prince، دوباره فرمول موفق این سری را پیدا کرده است؛ چراکه طرفداران قدیمی این مجموعه به این نسخه از بازی امیدوار هستند. در همین رابطه Modus Games، ناشر بازی، ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی با تمرکز روی نمایش محیط و قابلیت‌های بازی منتشر کرده است. در ادامه شما را به تماشای این تریلر از بازی دعوت می‌کنیم تا بیش از پیش آماده تجربه آن طی چند روز آینده شوید:

دانلود ویدیو از آپارات

با تماشای این تریلر کاملا حس و حال مشارکت و همکاری در بازی به بیننده منتقل خواهد شد. تیم سازنده با حفظ اساس و ویژگی‌های این مجموعه و تغییراتی که در نحوه مبارزات بازی ایجاد کرده است، توانسته به آن چیزی که طرفداران انتظار داشتند، نزدیک شود. نکته برجسته بازی Trine 4: The Nightmare Prince گرافیک و طراحی بصری آن است که با رنگ آمیزی و طراحی جذاب خود، تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر از گذشته می‌کند.

بازی Trine 4: The Nightmare Prince قرار است تا پنج روز آینده یعنی در تاریخ ۱۶ مهر (هشت اکتبر) برای کاربران کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ روانه بازار شود.

 اگر از طرفداران این مجموعه هستید، با توجه به ویدیوی تازه منتشر شده و اطلاعاتی که تا امروز از بازی اعلام شده‌ است، آیا بازی Trine 4: The Nightmare Prince می‌تواند طبق پیش‌بینی‌ها موفق ظاهر شود یا خیر؟ لطف نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده