نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

استودیو سازنده HellBlade به دنبال جذب نیرو برای ساخت یک بازی AAA است

ظاهرا استودیو نینجا تئوری به جز بازی Bleeding Edge یک بازی دیگر نیز در دست ساخت دارد.

چند ماه پیش مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد که استودیوی نینجا تئوری را خریداری کرده است. استودیوی نینجا تئوری را طرفداران با بازی‌های DMC: Devil May Cry و HellBlade: Senua’s Sacrifice می‌شناسند.  

با اینکه این استودیو در حال ساخت بازی Bleeding Edge است، حال طی آخرین اخبار بازی، مشخص شده است که یک بازی دیگر نیز در دست ساخت دارد که اثری AAA محسوب می‌شود و با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 توسعه می‌یابد. اینکه نینجا تئوری چه زمانی از بازی خود رونمایی خواهد کرد مشخص نیست چرا که واضح است آن‌ها در مراحل ابتدایی توسعه‌ی این بازی به سر می‌برند و فعلا در حال جذب نیرو و تکمیل تیم سازنده‌ی این اثر هستند.

با توجه به فهرست تقاضای نیرویی که در لینکدین منتشر شده و توسط کاربری به نام Klbobrille در توییتر یافت شده است، به نظر می‌رسد که استودیوی نینجا تئوری به دنبال جذب نیرو برای ارائه‌ی بازی‌های AAA با خلق شخصیت‌هایی بسیار طبیعی است.

از آن‌جایی که این استودیو با بازی Hellblade: Seuna’s Sacrifice تبحر خود در استفاده از تکنولوژی موشن کپچر و خلق شخصیت‌هایی با انیمیشن‌های فوق‌العاده باورپذیر را نشان داده است، جای تعجبی ندارد که علاقه داشته باشد بازی بعدی خود نیز از چنین شخصیت‌هایی بهره ببرد. به هر حال، تا اطلاعات تکمیلی و اگر بخواهیم خوشبین باشیم، رونمایی از این پروژه، نمی‌توان حدس زد که بازی بعدی نینجا تئوری چگونه می‌تواند باشد و به کدامیک از بازی‌های این استودیو شبیه خواهد بود؛ اما می‌توان اطمینان داشت که تمامی بازی‌های این استودیو در زمان انتشار خود، روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس کاربران این سرویس قرار خواهد گرفت.

نظر شما راجع به پروژه‌ی بعدی استودیوی نینجا تئوری  چیست؟ آیا علاقه‌مند هستید که ادامه‌ی بازی Hellblade: Seuna’s Sacrifice ساخته شود یا اینکه به سراغ ساخت بازی کاملا جدید بروند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده