// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

فصل یازدهم فورتنایت تاخیر خورد

شرکت اپیک گیمز اعلام کرده است که فصل یازدهم فورتنایت یک هفته تأخیر خورده است و در تاریخ ۲۱ مهر ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

امروز چالش‌های هفته آخر فورتنایت در دسترس قرار خواهند گرفت و معمولا یک هفته پس از آغاز چالش‌های هفته دهم، فصل بعد Fortnite آغاز می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که فصل یازدهم فورتنایت تاخیر خورده است و دیرتر آغاز می‌شود.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، اعلام کرده است که فصل یازدهم این بازی در تاریخ ۲۱ مهر ماه (۱۳ اکتبر) در دسترس قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد دلیل این تأخیر، چالش‌های Overtime است که از هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم اپیک گیمز چه محتویاتی را در فصل یازدهم برای کاربران خود درنظر گرفته است. همچنین باید منتظر رویداد ویژه فورتنایت باشیم که در پایان هر فصل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و شاهد یک اتفاق داستانی در داخل بازی هستیم.

فصل دهم فورتنایت به‌گونه‌ای بود که بازیکنان جدا از کسب Tier، باید برای ارتقای سطح خود هم تلاش می‌کردند تا بتوانند خود را به سطح ۶۵ برسانند تا تمامی محتویات بتل پس را به‌صورت کامل دریافت کنند. نظر شما کاربران فورتنایت دراین‌باره چیست؟ در فصل یازدهم شاهد چه محتویات داستانی خواهیم بود؟ از دیگر اخبار حول این بازی می‌توان‌به اضافه شدن بات‌ها در فصل یازدهم اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده