نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ساخت Overwatch روی نینتندو سوییچ بیش از یک سال زمان برده است

وس یاناگی، سازنده بازی Overwatch، در تازه‌ترین مصاحبه خود اذعان کرد که روند تولید نسخه نینتندو سوییچ بازی از بیش از یک سال پیش شروع شده است.

حدود سه سال از زمان عرضه بازی شوتر آنلاین Overwatch می‌گذرد. اثری که به سرعت توانست به‌واسطه مکانیزم و گیم‌پلی جذاب خود محبوبیت بالایی را در بین گیمرها پیدا کند. برگزاری مسابقات متعدد و پشتیبانی بالای تیم سازنده آن کمک بسیار زیادی روی موفقیت بازی داشته است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که بالاخره استودیوی بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی، با کمک استودیوی آیرون گالکسی (Iron Galaxy)، در حال کار روی تولید و عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی هستند. در همین بین چند وقت پیش حتی کیف مخصوص این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز معرفی شد. تفاوت نسخه سوییچ بازی Overwatch با سایر پلتفرم‌ها را می‌توان در ماهیت این کنسول دانست؛ چرا که برخلاف دیگر نسخه‌های بازی، گیمر می‌تواند با دوستان خود در حالت دستی سوییچ بازی کند. یکی از تفاوت‌هایی که شاید در نگاه اول ناامید کننده به‌نظر برسد، اجرای بازی روی ۳۰ فریم بر ثانیه است. حال در جدیدترین اخبار بازی، وس یاناگی، سازنده بازی Overwatch، در مصاحبه اخیر خود در مورد روند تولید بازی و همکاری استودیوی بلیزارد و آیرون گالکسی صحبت‌های جالبی کرده است.

اگر سابقه استودیوی آیرون گالکسی را مرور کنید، متوجه می‌شوید که طی چند سال گذشته مشارکت‌های زیادی با استودیوهای بزرگی مثل اکتیویژن داشته‌ است؛ همکاری‌هایی که منجر به ساخت و عرضه آثاری چون Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، نسخه پی سی مجموعه Spyro Reignited Trilogy و همینطور نسخه سوییچ بازی Diablo III: Eternal Collection شده است. به‌نظر می‌‌آید همکاری گذشته بلیزارد و آیرون گالکسی مثبت بوده است؛ چراکه یاناگی در این باره اعتراف می‌کند که:

همکاری با استودیوی آیرون گالکسی بسیار جذاب است. آنها در مورد تولید بازی روی نینتندو سوییچ باتجربه و حرفه‌ای هستند و در این مورد نکات زیادی را به ما یاد داده‌اند. اینکه هر دو در مورد بازی دیدگاه‌های تازه‌ای داشتیم، کمک زیادی به بهینه‌تر کردن بازی کرده است.

او همچنین توضیح می‌دهد که ایده‌ها و کارهایی که هم‌راستای استودیوی بلیزارد باید انجام می‌شد، باعث گردید روند ساخت بازی طولانی‌تر شود:

شروع کار روی تولید نسخه سوییچ بازی Overwatch از بیش از یک سال پیش شروع شده است. برای اینکه بازی را به بهترین شکل آماده کنیم، مسائل و پیچیدگی‌های زیادی سرراه بود. اضافه کردن پلتفرم جدید، در راستای اساس کار استودیوی بلیزارد است. اکثر افرادی که در این استودیو مشغول هستند مخصوصا تیم توسعه نرم افزار Battle.net تلاش زیادی کردند تا این نسخه از بازی ساخته شود.

طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است بازی Overwatch در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شود. اگر شما نیز از طرفداران این بازی هستید، لطفا نظرات خود در مرود عرضه بازی Overwatch روی کنسول هیبریدی سوییچ را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده