// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴

محتویات ماه اکتبر Hitman 2 با محوریت هالووین معرفی شدند

استودیو IO Interactive محتویات ماه اکتبر بازی Hitman 2 را به‌تصویر کشیده شده است که با محوریت هالووین در دسترس قرار می‌گیرند.

مقاله‌های مرتبط:

وقتی به اکتبر و رویداد هالووین نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بازی Hitman 2 را نمی‌توان جزو آثاری دانست که مناسب این رویداد باشند، اما استودیو IO Interactive، سازنده هیتمن 2، محتویاتی را برای هالووین و ماه اکتبر درنظر گرفته است که بازیکن را سرگرم خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، محتویات ماه اکتبر از امروز آغاز می‌شوند. کاربران هیتمن 2 از امروز می‌توانند قرار داد Escalation جدیدی را انجام دهند که The Riviera Restoration نام دارد و در شهر میامی هم انجام می‌شود. این در حالی است که در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۱۰ اکتبر) قرار داد The Divine Descendance در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران در مومبای باید آن‌ را انجام دهند. در ادامه مشخص شده که با انجام The Divine Descendance لباس امپراطوری کلاسیک این سرزمین را به‌همراه دستکش مخصوص آن دریافت خواهید کرد.

در اواخر ماه اکتبر هم رویداد هالووین عرضه می‌شود و نقشه بازی حال‌وهوای ترسناک و مه‌آلود به خود می‌گیرد. همچنین یک قرار داد Escalation هم برای کاربران درنظر گرفته شده است که با حال‌وهوای هالووین عرضه می‌شود. استودیو IO Interactive جزئیات دقیقی را از مواردی که آزاد خواهید کرد، منتشر نکرده است؛ زیرا هنوز تصمیم گرفته نشده است که چه مواردی هستند یا رویداد بازی در چه شهری اتفاق می‌افتد.

جدا از این موارد در تاریخ ۳۰ مهر ماه (۲۲ اکتبر) سه پک چالش جدید با محوریت هالووین در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که شامل Himmapan Horror، Master Scarecrow و Master Vampire می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌به محتویات ماه اکتبر Hitman 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده