نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Call of Duty: Mobile ؛ کال اف دیوتی همراه

بازی موبایل Call of Duty: Mobile به پلتفرم‌های موبایلی آمده است و یکی از تجربه‌های جذاب بازی‌های چندنفره آنلاین را برای بازیکنان به وجود آورده است. با زومجی همراه باشید.

همه ما به خوبی مجموعه بزرگ و دوست‌داشتنی Call of Duty را می‌شناسیم. آثاری پرهیجان و اکشن و دارای صحنه‌های نفس‌گیر سینمایی که بازیکنان را تا پایان بازی میخکوب می‌کند. شرکت Activision برای درآمدزایی و سود زیاد از این مجموعه،‌ نسخه‌های متعددی را برای بیشتر پلتفرم‌های صنعت بازی‌های ویدیویی منتشر کرد.

حال این شرکت بازی Call of Duty را به گوشی‌های موبایل آورده است و قصد دارد تجربه متفاوتی را برای بازیکنان به ارمغان آورد. بازی کال اف دیوتی موبایل اثری در سبک شوتر اول شخص است که بازیکنان به‌صورت آنلاین با یکدیگر رقابت می‌کنند و امتیازاتی کسب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم معرفی و قرار دادن لینک دانلود کال اف دیوتی موبایل را برای شما داریم.

بازی کال اف دیوتی موبایل

حالت بتل رویال و چندنفره بازی بسیار مهیج و جذاب است

بازی اندروید کالاف دیوتی موبایل گیم‌پلی جذاب و مهیجی دارد؛ بازیکن پس از ساخت شخصیت و انتخاب اسلحه‌های مورد نظر خود، وارد مراحل چندنفره بازی می‌شود. بخش چندنفره این باثر شبیه حالت Team Deathmatch بازی‌های چندنفره آنلاین است که بازیکنان در قالب دو تیم ۶ نفره یا به اصطلاح 6V6 با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این حالت تیمی برنده خواهد بود که بیشترین کشته و امتیاز را نسبت به رقیب کسب کند. شایان ذکر است حالت محبوب بتل رویال نیز در بازی آیفون کالاف دیوتی موبایل وجود دارد و بازیکنان پس از رسیدن به سطح ۷، می‌توانند این حالت جذاب را تجربه کنند. در این حالت نیز تعدادی بازیکن در یک منطقه قرار می‌گیرند و تنها بازیکنی که بتواند زنده بماند، برنده مسابقه خواهد شد. مرحله دیگری نیز در بازی تعبیه شده است که با به‌روزرسانی‌های آینده این اثر در دسترس قرار خواهد گرفت. سیستم کنترلی بازی نیز دارای دو حالت ساده و پیشرفته است که بازیکنان می‌توانند بسته به توانایی و سلیقه خود یکی از این دو سیستم را انتخاب کنند.

در مجموع مراحل و گیم‌پلی بازی درگیرکننده و هیجان‌انگیز هستند. همچنین، نقشه‌های بازی پر جزئیات و جذاب هستند و بازیکن می‌تواند نوع حملات خود را براساس محیط نقشه‌ها برنامه‌ریزی کند. خوب است بدانید که نقشه‌های بازی کالاف دیوتی موبایل متعلق به نسخه‌های کنسول Black Ops و Modern Warfare مجموعه بازی‌های Call of Duty است.

بازی Call of Duty: Mobile تفنگ

نقشه‌های بازی متعلق به بازی‌های Black Ops و Modern Warfare است

بازی موبایل کالاف دیوتی موبایل دارای گرافیکی سه‌بعدی و واقع‌گرایانه است. کال اف دیوتی موبایل از محیط‌های متنوع و زیبا برخوردار است که حس حضور در میدان جنگ را به خوبی به بازیکن منتقل می‌کند. صدای شلیک‌ اسلحه‌ها و انفجار نارنجک‌ها بسیار طبیعی هستند و طراحان توانسته‌اند شخصیت‌ها و اسلحه‌های بازی را به شکل زیبایی پیاده‌سازی کنند. موسیقی بازی کال اف دیوتی موبایل حال و هوایی پرانرژی دارد که موجب می‌شود بازیکن هیجان بالایی برای تجربه بازی داشته باشد.

لازم به ذکر است، بازی دارای سیزن پس و سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند با پول واقعی آیتم‌های مختلف و گوناگونی را از فروشگاه بازی خریداری کنند. آیتم‌های شخصی‌سازی متنوعی در بازی کالاف دیوتی موبایل تعبیه شده است که بازیکن می‌تواند بسته به سلیقه خود، شخصیت و پوسته‌ اسلحه‌های خود را شخصی‌سازی کند. یکی از نکات مهم و جذاب این بازی، شخصیت‌های دوست‌داشتنی مجموعه بازی‌های Call of Duty مثل کاپیتان پرایس، گوست و سوپ مک‌تاویش در این اثر حضور دارند. بعد از دانلود کالاف دیوتی موبایل می توانید به انبوهی از نقشه‌ها و اسلحه دسترسی داشته باشید.

کال اف دیوتی موبایل

بازی موبایل کالاف دیوتی موبایل  اثری مهیج و جذاب است که به تمامی علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر و اکشن توصیه می‌شود این بازی را تجربه کنند. مراحل جذاب، گرافیک چشم‌نواز و نقشه‌های پرجزئیات بازی موجب شده است این بازی جزو بهترین بازی های اندروید قرار بگیرد. این بازی هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌پلی با حجم تقریبی ۱ گیگابایت در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های پایین این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل / Call of Duty Mobile


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده