نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

پروژه جدید سازنده Hellblade: Senua's Sacrifice به روان‌کاوی وحشت‌های مخاطب می‌پردازد

پروژه‌ی جدید تیم نینجا تئوری، سازنده بازی Hellblade: Senua's Sacrifice، با نام Insight Project مراحل ابتدایی خود را می‌گذراند و قرار است وحشت‌ها و ناهنجاری‌های ذهنی را روان‌کاوی کند.

استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) که این روزها آن را به‌عنوان یکی از استودیوهای شاخص کمپانی مایکروسافت می‌شناسیم، طی سالیان گذشته بازی‌های بسیار عالی و جذابی را روانه بازار کرده است. از بازی Enslaved: Odyssey to the west و DmC در نسل هفت از ویدیو گیم تا بازی Hellblade: Senua's Sacrifice که دو سال پیش منتشر شد، می‌توانیم از آثار باکیفیت این استودیو حرف بزنیم و آن‌ها را تحسین کنیم. این تیم خلاق که به‌تازگی مشغول آماده کردن بازی Bleeding Edge برای پلتفرم‌های سرگرمی مایکروسافت است، به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، از یک پروژه‌ی جدید رونمایی کرده است.

این پروژه‌ی جدید که پروژه‌ی بینش (The Insight Project) نام دارد،‌ درحال حاضر مراحل ابتدایی خود را طی می‌کند و پُل فلچر، دانشمند علوم اعصاب و روان که در ساخت بازی Hellblade: Senua's Sacrifice نیز با نینجا تئوری همکاری داشت هم از اعضای اصلی The Insight Project است. اثر جدید استودیو نینجا تئوری قرار است راه‌کارهایی جدید را در دسترس قرار دهد تا مخاطب با استفاده از آن‌ها، سنسورهای حرکتی بدنی و غیره، بتواند به‌سلامت روان خود کمک کند. تامیم آنتونیدس، یکی از اعضای نینجا تئوری، پیرامون این پروژه‌ی جدید در مصاحبه با خبرگزاری CNET چنین گفته است:

اگر بتوانید ببینید که چه اتفاقی در ذهن شما درحال رخ دادن است، بهتر می‌توانید عامل ناسازگار و ناهنجار را از سر راه بردارید.

بازی Hellblade: Senua

 نظرات خود پیرامون این پروژه‌ی جدید را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده