نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

پیشنهاد ویژه مایکروسافت در Xbox All Access امکان ارتقا به ایکس باکس بعدی را فراهم می‌کند

افرادی که در Xbox All Access عضو شوند و کنسول‌های ایکس‌باکس وان را خریداری کنند، می‌توانند سال آینده کنسول خود را به Project Scarlett ارتقا دهند.

مایکروسافت Xbox All Access را به همراه امکان دریافت کنسول Project Scarlett در سال ۲۰۲۰ مجدداً معرفی کرد. خدمات Xbox All Access تنها به کشورهای ایالات متحده‌ی آمریکا، بریتانیا و استرالیا محدود است و امکان پرداخت اقساطی برای خرید انواع مختلف کنسول‌های مایکروسافت را فراهم می‌کند.

افرادی که در Xbox All Access عضو می‌شوند، امکان خرید ایکس‌باکس وان ایکس، ایکس‌باکس وان اس یا مدل جدیدتر ایکس‌باکس وان اس دیجیتالی را نیز خواهند داشت. علاوه‌بر این، یک کنترلر وایرلس ایکس‌باکس به همراه ۲۴ ماه عضویت رایگان در ایکس‌باکس Game Pass Ultimate نیز به همراه این کنسول‌ها به خریداران ارائه می‌شود. حالا مهم‌تر از همه‌ی این‌ها، امکان ارتقاء کنسول به Project Scarlett بعد از معرفی این دستگاه نیز به گزینه‌های Xbox All Access اضافه شده است. این پیشنهاد مخصوص خریداران کشورهای بریتانیا و ایالات متحده است و تا تاریخ ۱۰ دی ادامه دارد.

خریداران، برای بهره‌مندی از این امکانات، باید به یکی از وبسایت‌های طرف قرارداد مایکروسافت مراجعه و کنسول مورد نظر خود را بدون هیچگونه هزینه‌ی اضافی انتخاب کنند. یکی از این فروشگاه‌ها در آمریکا، وبسایت Amazon خواهد بود. خریداران بریتانیایی نیز می‌توانند از فروشگاه GAME برای خرید سفارش خود استفاده کنند. خریداران برای احراز صلاحیت، باید ابتدا اطلاعات کارت اعتباری بانک‌های‌ Citizens Bank برای آمریکا، Klarna برای انگلستان و Telstra برای استرالیا را در اختیار فروشنده‌ی مورد نظر قرار دهند.

اقساط ماهیانه‌ی پرداختی براساس مدل کنسول خریداری شده متغیر خواهد بود:

  • ایکس‌باکس وان اس All-Digital Edition: مبلغ ۱۹.۹۹ دلار در طول ۲۴ ماه
  • ایکس‌باکس وان اس: مبلغ ۲۲.۹۹ دلار در طول ۲۴ ماه
  • ایکس‌باکس وان ایکس: مبلغ ۳۰.۹۹ دلار در طول ۲۴ ماه

کسانی که کنسول‌های خود را از برنامه‌ی Xbox All Access در آمریکا و بریتانیا خریداری می‌کنند، مشروط به اینکه ۱۸ قسط از اقساط خود را پرداخت کرده باشند، می‌توانند بعد از معرفی کنسول جدید مایکروسافت، ایکس باکس اسکارلت را دریافت کنند.

خریداران کشورهای آمریکا و بریتانیا برای ارتقاء به کنسول Project Scarlett در تعطیلات سال ۲۰۲۰ باید با ارائه‌ی یک سفارش جدید به همان فروشگاه قبلی و با تحویل سفارش قبلی خود، کنسول‌های جدید را دریافت کنند. ضمناً خریدارانی که کنسول‌های ایکس‌باکس One S All-Digital Edition را به پراجکت اسکارلت ارتقا می‌دهند، یک پاداش ارتقاء نیز دریافت خواهند کرد.

سرویس Xbox All Access از ۷ آبان در استرالیا، ۱۴ آبان در بریتانیا و ۲۷ آبان در ایالات متحده آمریکا قابل دسترسی خواهد بود. کنسول جدید ایکس‌باکس Scarlett نیز در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده