// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

انتشار ویدیوهای جدید بازی Nioh 2 با محوریت حرکات مبارزه‌ای جدید و قدیمی

در یک سری ویدیوهای جدید منتشر شده از بازی Nioh 2 می‌توانید حرکات مبارزه‌ای جدید و قدیمی این بازی را ببینید.

بازی Nioh یکی از آثاری بود که پروسه ساخت و نشرش تقریبا ۱۱ سال طول کشید و با اینکه برگرفته از آثاری نظیر سری Dark Souls و بازی Bloodborne بود اما توانست به واسطه نوآوری‌هایی که در سیستم مبارزه خود داشت، شکل جدیدی از بازی‌های این سبک را ارائه دهد. امروز می‌توانیم به سیستم مبارزه‌ای بازی Nioh 2 از استودیو تیم نینجا (Team Ninja) و شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) نگاهی بیندازیم.

اولین مجموعه ویدیوها از طریق توییتر ژاپنی رسمی این بازی به اشتراک گذاشته شد. در ویدیوهای منتشر شده ما بازیکن را می‌بینیم که از یک تبر هم برای در هم شکستن دشمن و هم به عنوان سلاح پرتابی استفاده می‌کند. سیستم مبارزات بازی شامل دو حمله معمولی و دو حمله سریع مانند نسخه‌ی اصلی می‌شود. برای دیدن باقی ویدیوها می‌توانید به این سایت مراجعه کنید. در این ویدیوها ما شاهد بازگشت Stanceهای مبارزه‌ای، Stamina و Status effectsها هستیم. از طرف دیگر ما با جزئیات جدید فرم Yokai و چگونگی استفاده از آن در نبرد آشنا می‌شویم و همچنین نحوه‌ی اجرای فینیشرهای قدرتمند روی دشمنان سرنگون شده را نیز می‌بینیم.

بازی Nioh 2 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول Nioh 2 هم می‌توان به اعلام تاریخ بتای عمومی بازی اشاره کرد که در تاریخ ۱۰ آبان ماه در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده