نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

فیلم زنبور کارگر برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فجر آماده می شود

غلامرضا گمرکی از آماده سازی فیلم زنبور کارگر برای حضور در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر خبر داد.

هرساله تعداد قابل توجهی فیلم ایرانی برای حضور در جشنواره فجر آماده می‌شود؛ فیلم‌هایی که اولین نمایش آن‌ها نیز در همین جشنواره خواهد بود. با فرا رسیدن نیمه دوم سال نیز، اخبار مختلفی از فیلم‌های متقاضی برای حضور در جشنواره به دست می‌رسد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «زنبور کارگر» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در حال آماده‌سازی است. این خبر را مشاور تهیه‌کننده فیلم یعنی غلامرضا گمرکی اعلام کرده است. وی اخیرا از برنامه‌های سینمایی خود صحبت کرده است. گمرکی درباره فعالیت‌های حال حاضر خود که به فیلم «زنبور کارگر» مربوط است، گفت:

در حال حاضر فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی افشین صادقی را در دست تولید داریم که در مرحله انتخاب آهنگساز است. در این پروژه من به عنوان مشاور تهیه‌کننده حضور دارم و سعید نعمت الله نویسنده فیلمنامه است.

فیلم زنبور کارگر

وی در مورد داستان فیلم سینمایی «زنبور کارگر» گفت:

در خلاصه قصه «زنبور کارگر» آمده است بیوک که سال‌ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده، در نزاعی کشته می‌شود. حالا دختر او درصدد قصاص قاتل است. در این میان تنها شاهد، دوست قاتل است.

غلامرضا گمرکی در نهایت از آماده‌سازی فیلم برای جشنواره فجر سی و هشتم خبر داد:

این فیلم حتما برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود و معتقدم که از جمله پروژه‌های سینمایی خوب امسال به شمار می‌‌رود.

فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به کارگردانی افشین صادقی با بازی حمید فرخ ‌نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حسین مهری، علیرضا آرا، مارال فرجاد، مجید نوروزی، ستایش موسوی، داریوش سلیمی، علی اولیایی و پگاه آهنگرانی جلوی دوربین رفته است. شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را درباره داستان و تیم بازیگری فیلم سینمایی «زنبور کارگر» با ما در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده