// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ انتشار تریلر روز عرضه Death Stranding مشخص شد

استودیو کوجیما پروداکشنز در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که تریلر روز عرضه Death Stranding در تاریخ هشت آبان ماه منتشر می‌شود.

این اواخر اخبار مختلفی حول بازی Death Stranding منتشر می‌شود. دیروز بود که بالاخره مشخص شد که بازی Death Stranding برای کامپیوتر هم عرضه می‌شود. البته این اتفاق در تابستان ۲۰۲۰ رخ خواهد داد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، با انتشار یک تصویر از هیدئو کوجیما، کارگردان دث استرندینگ، تاریخ انتشار تریلر روز عرضه این بازی مورد انتظار را اعلام کرده است.

کوجیما پروداکشنز اعلام کرده که تریلر روز عرضه بازی Death Stranding در تاریخ هشت آبان ماه (۳۰ اکتبر) در دسترس قرار می‌گیرد. در واقع فردا رویداد Paris Game Week برگزار می‌شود. ازاین‌رو سونی و کوجیما پروداکشنز در این رویداد تریلر روز عرضه دث استرندینگ را به‌نمایش می‌گذارند. تمامی این اخبار در حالی است که دو روز بعد (۱۰ آبان ماه/یک نوامبر) امبارگو بازی برداشته می‌شود و نمرات Death Stranding منتشر خواهد شد.

هیدئو کوجیما سعی دارد ازطریق دث استرندینگ یک سبک جدید را در بازی‌های ویدیویی به‌وجود بیاورد که بر پایه اشتراک گذاری است. در Death Stranding کاربران می‌توانند از المان‌ها و آیتم‌هایی استفاده کنند که برای سایر بازیکنان هم نمایش داده می‌شود و آن‌ها هم قادر به استفاده از این المان‌ها هستند. نظر شما کاربران زومجی در ارتباط با نمرات و موفقیت جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما چیست؟ بازی Death Stranding در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) برای پلی استیشن 4 و تابستان ۲۰۲۰ برای پی سی عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده