نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: پایان چهار هفته صدرنشینی فیفا 20 به دست Call of Duty: Modern Warfare

در هفته منتهی به ۴ آبان، شاهد انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare بودیم که موفق شد با پایان دادن به چهار هفته صدرنشینی فیفا 20، به رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان برسد.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، این هفته شاهد قرار گرفتن بازی Call of Duty: Modern Warfare در صدر جدول هستیم. مدرن وارفر در حالی در هفته اول انتشار به این جایگاه دست یافته که در چهار هفته گذشته، فیفا 20 صدرنشین بوده و بالاخره نسخه جدید کالاف دیوتی موفق شد باعث صدر را از این بازی ورزشی بگیرد. در پی این اتفاق، فیفا 20 یک پله سقوط داشته و این هفته در جایگاه دوم دیده می‌شود و در جایگاه سوم هم شاهد بازی WWE 2K20 در هفته اول انتشارش هستیم. 

درخشش و حضور بازی‌های جدید در جدول در ادامه هم دیده می‌شود و رتبه چهارم، در اختیار بازی The Outer Worlds، ساخته نقش‌آفرینی جدید استودیو آبسیدین است و در رتبه پنجم هم یک بازی جدید دیگر یعنی Medievil قرار گرفته است. در حالی که چهار رتبه از پنج رتبه اول جدول در اختیار بازی‌های جدید هستند، از رتبه شِشُم دوباره شاهد بازی‌های قدیمی‌تر هستیم؛ به طوریکه در این جایگاه بازی Mario Kart 8 Deluxe با چهار پله سقوط قرار گرفته است و در رتبه هفتم هم Ring Fit Adventure با میزان سقوط مشابه حضور دارد. 

The Outer Worlds

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint پس از آنکه هفته پیش از رتبه دوم به چهارم سقوط کرده بود، این هفته هم چهار پله سقوط را تجربه کرده و در جایگاه هشتم قرار گرفته است. رتبه نهم در اختیار بازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville است که هفته پیش منتشر شده بود و این هفته سه پله سقوط داشته است. در نهایت جایگاه دهم جدول هم در اختیار بازی Minecraft است که سه پله سقوط داشته است. در پی تغییر و تحولات جدول در این هفته و مخصوصا انتشار بازی‌های جدید، برخی آثار هم از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به نسخه سوییچ ویچر 3، GTA V، Borderlands 3 و The Legend of Zelda: Link's Awakening اشاره کرد. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۴ آبان را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Call of Duty: Modern Warfareهفته اول انتشار
۲۱FIFA 20از دست دادن صدر پس از چهار هفته صدرنشینی متوالی
۳-WWE 2K20هفته اول انتشار
۴-The Outer Worldsهفته اول انتشار
۵-Medievilهفته اول انتشار
۶۲Mario Kart 8 Deluxe-
۷۳Ring Fit Adventure-
۸۴Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint-
۹۶Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville-
۱۰۷Minecraft-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده