نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نام شخصیت رامی ملک در فیلم No Time to Die اعلام شد

باربارا براکلی، تهیه‌کننده مجموعه «جیمز باند»، نام شخصیتی منفی فیلم جدید این مجموعه را فاش ساخت و گفت این شخصیت یکی از شرورترین شخصیت‌های تاریخ این مجموعه است.

باربارا براکلی، تهیه‌کننده مجموعهٔ «جیمز باند»، نام شخصیتی منفی فیلم جدید این مجموعه را که رامی ملک قرار است آن را ایفا کند، فاش ساخت و البته اطلاعاتی جزئی از این شخصیت را نیز در اختیار طرفداران قرار داد و به‌نظر مأمور 007 با یکی از بدجنس‌ترین و شرورترین شخصیت‌های تاریخ این مجموعه مواجه خواهد شد.

باربارا براکلی در مصاحبه با مجله معتبر امپایر در مورد شخصیتی که رامی ملک ایفاگر آن است گفت که این شخصیت واقعاً شخصیت کثیفی است و با گفته‌های وی انتظار می‌رود آنتاگونیست خوبی را در فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) شاهد خواهیم بود؛ صحبت‌های براکلی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

واقعاً برای تنبیه کردن این شخص هر کاری از دستمان بربیاید می‌کنیم! او واقعاً شخصیتی ابرشرور است و واقعاً این مرتبه برای باند دردسری جدی ایجاد می‌کند و موی دماغش می‌شود؛ این شخصیت بدجنس، نابکار و کثیف است.

فیلم No Time to Die

نام شخصیت شرور فیلم No Time to Die، «سافین» است که رامی ملک نقش آن را ایفا خواهد کرد و طبق خلاصه داستان فیلم، قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند که در حال خدمت نیست و در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند مأموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است.

طبق صحبت‌های باربارا براکلی، به‌نظر مأمور 007 در فیلم جدید با یکی از بدجنس‌ترین و شرورترین شخصیت‌های تاریخ این مجموعه مواجه خواهد شد

کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی فیلم No Time to Die را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بوده است. فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم James Bond حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین به‌تازگی در خبری اعلام شد بری جنکینز، کارگردان فیلم تحسین‌شدهٔ Moonlight (مهتاب)، علاقمند به ساخت اولین فیلم اسپین‌آف از مجموعهٔ «جیمز باند» است. این فیلم که هنوز مشخص نیست تنها در حد حرف بوده یا موضوع را باید جدی گرفت، در مورد شخصیت معروف فیلم‌ها و رمان‌های مجموعهٔ «جیمز باند»، یعنی شخصیت مانی‌پنی خواهد بود که این شخصیت در فیلم‌های سال‌های ابتدایی، تنها نقش منشی شخصیت اِم را داشت و بعداً به جیمز باند در عملیات کمک می‌کرد و در دو فیلم آخر نقش پررنگی در روند داستانی داشت. انتخاب بری جنکینز برای ایفای نقش شخصیت مانی‌پنی، نائومی هریس است که در دو فیلم آخر مجموعه 007 این نقش را ایفا کرد و در فیلم جدید نیز حضور دارد.

آخرین فیلمی که از مجموعه جیمز باند روی پرده سینما اکران شد، فیلم Spectre (اسپکتر) به کارگردانی سم مندس بود. در این فیلم دنیل کریگ برای چهارمین مرتبه نقش مأمور 007 را ایفا کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به کریستوف والتس، اندرو اسکات، دیو باتسیتا، مونیکا بلوچی و لیا سدو اشاره داشت. فیلم Spectre با بازخورد نسبتاً خوبی از طرف منتقدان همراه شد و با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلاری، نزدیک ۸۸۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده