نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷

بررسی بازی Luigi's Mansion 3 از دید سایت‌های معتبر دنیا

Luigi's Mansion 3، جدید‌ترین بازی انحصاری نینتندو سوییچ، نمره‌های بسیار خوبی دریافت کرده که در این مطلب مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. 

سه روز دیگر یعنی در تاریخ ۹ آبان، Luigi's Mansion 3 به‌عنوان جدید‌ترین بازی انحصاری کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی سومین نسخه از مجموعه لوییجی منشن به‌حساب می‌آید و داستان آن از این قرار است که لوییجی، همراه با ماریو و دوستان دیگرش دعوت به یک هتل لوکس را قبول می‌کنند و راهی سفر می‌شوند. با این حال این سفر خیلی عاقبت خوشی ندارد و شخصیت‌های بازی متوجه می‌شوند که این دعوت، چیزی جز یک تله از دشمنی قدیمی نیست و در پی آن ماریو و دوستانش در هتل زندانی می‌شوند. حال این وظیفه لوییجی است تا با گشت و گذار در هتل، پشت سر گذاشتن موانع و همینطور حل کردن پازل‌هایی راهی برای نجات دوستانش پیدا کند. 

بازی Luigi's Mansion 3 این امکان را برای بازیکن فراهم می‌کند تا به‌تنهایی بین شخصیت‌های لوییجی و گوییجی سوییچ کند یا اینکه به شکل Co-Op، دو بازیکن هرکدام کنترل یکی از این شخصیت‌ها را برعهده بگیرند. علاوه بر این بازی شامل یک حالت چندنفره دیگر هم به اسم ScareScraper می‌شود که در آن باید با بازیکنان دیگر برای ثبت زمانی بهتر رقابت کنید. این حالت را هم می‌توان به شکل آنلاین و هم به شکل محلی تجربه کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا نگاهی به بررسی بازی Luigi's Mansion 3 از دید سایت‌های معتبر دنیا و نمره‌های آن داشته باشیم. 

Luigi's Mansion 3

  • سازنده: نکست لول گیمز
  • ناشر: نینتندو
  • تاریخ انتشار: ۹ آبان
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

Luigi

گیمزبیت: ۹۲ از ۱۰۰

Luigi's Mansion 3، یک قدم بزرگ و تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد در مجموعه‌ای است که قبلا هم سرگرم‌کننده بود اما هیچ‌وقت تا این حد خاص نبود. 

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

Luigi's Mansion 3 شما را به ماجراجویی جالبی مملو از پازل‌های خلاقانه، طراحی مراحل بسیار خوب و دقایق سرگرم‌کننده می‌برد. 

گیم‌اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

Luigi's Mansion 3 یک ماجراجویی مفرح است که چه نسخه‌های قبلی را تجربه کرده باشید و چه نه، از شکار ارواح در آن لذت خواهید برد. 

آی‌جی‌ان: ۸۳ از ۱۰۰

Luigi's Mansion 3 آنقدر مفرح و سرگرم‌کننده است و طراحی مراحلش آنقدر هوشمندانه صورت گرفته‌اند که امیدوارم در آینده بازهم شاهد نسخه‌های بیش‌تری از این سری باشیم. 

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

اولین ماجراجویی لوییجی روی کنسول سوییچ، تجربه سرگرم‌کننده‌ای از گشت و گذار در محیط‌های بازی و حل پازل‌ها در آن ارائه می‌دهد. 

پالی‌گان: فاقد نمره

شاید سرنوشت شوم شخصیت لوییجی این باشد که برای سرگرم کردن ما وارد ماجراجویی‌های ترسناکی شود، اما استودیو نکست لول گیمز در جدید‌ترین بازی وی اثری خلق کرده که حتی عمق بیش‌تری در مقایسه با بازی‌های برادرش دارد. Luigi’s Mansion 3 شامل مجموعه‌ای از مراحل می‌شود که در هرکدام از آن‌ها می‌توان ایده‌های خلاقانه زیادی را مشاهده کرد. 

نمره های بازی Luigi

نمره های بازی Luigi


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده