نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

فروش جهانی فیلم جوکر از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد

در ادامه فروش بسیار موفق فیلم Joker، فروش جهانی این فیلم از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا به اولین فیلم با درجه سنی بزرگسالی تبدیل شود که به این فروش دست پیدا می‌کند.

از ماه گذشته فیلم Joker (جوکر) با افتتاحیه‌ای فراتر از انتظار کار خود را در گیشه آغاز کرد تا هم رکورد افتتاحیه ماه اکتبر را بشکند و هم یکی از بهترین افتتاحیه‌های فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال (R) را به نام خود ثبت کند. چند روز پیش بود که فیلم جوکر موفق شد تا با عبور از فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال (R) در سراسر جهان تبدیل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار جدیدی از فروش این فیلم از دنیای دی سی (DC) منتشر شده است. فیلم Joker در چهارمین پایان هفته اکرانش و در هفته هالووین موفق شد ۱۸.۹ میلیون دلار دیگر بفروشد تا با اختلاف بسیار کمی فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالفیسنت: سردسته اهریمنان) را در گیشه شکست دهد و دوباره صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شود.

فیلم Joker

همچنین فروش جهانی فیلم جوکر از مرز ۸۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرد تا به اولین فیلمی با رتبه بندی سنی بزرگسال تبدیل شود که به این فروش دست پیدا کرده است. مجموع فروش جهانی فیلم Joker تا بیش از ۸۴۹ میلیون دلار افزایش پیدا کرده که این فروش شامل بیش از ۲۷۷.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۷۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. در واقع فیلم جوکر توانست با این فروش از فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) با فروش ۸۲۱.۸ میلیون دلار عبور کند و حال فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با فروش ۸۷۳.۶ میلیون دلار، هدف بعدی جوکر خواهد بود. حال باید دید فیلم Joker می‌تواند به فروش یک میلیارد دلار دست پیدا کند یا خیر.

واکین فینیکس، رابرت دنیرو، برت کالن، زازی بیتز، فرانسیس کانروی، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج، دانته پریرا اولسون، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جوکر پیش از این برنده جایزه شیر طلایی ونیز نیز شده بود. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده