نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

شایعه فروش نینتندو سوییچ لایت با قیمت ۱۴۹ دلار در والمارت تکذیب شد

فروشگاه امریکایی والمارت درخصوص تبلیغی که چند روز پیش مبنی‌بر برچسب قیمت ۱۴۹ دلاری نینتندو سوییچ لایت در بلک فرایدی منتشر شده بود، واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

هر ساله در امریکا، با نزدیک شدن به شروع سال میلادی جدید، روزی به اسم جمعه سیاه (بلک فرایدی) وجود دارد که در آن روز به‌خصوص مردم می‌توانند اغلام و اجناس مورد نیاز خود را با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری کنند. باتوجه به اینکه هنوز حدود یک ماه به جمعه سیاه زمان باقی مانده است، اما بسیاری از فروشگاه‌ها تبلیغات گسترده خود را شروع کرده‌اند. گیمرها نیز مانند دیگران بی‌صبرانه منتظر فرارسیدن جمعه سیاه هستند تا لوازم و بازی‌هایی را که هنوز اقدام به خرید آنها نکرده‌اند را با قیمت به‌مراتب پایین‌تری خریداری کنند.

در همین رابطه چند روز پیش شایعه‌ای منتشر شده بود که فروشگاه والمارت قرار است در جمعه سیاه امسال خود کنسول نینتندو سوییچ پایه را با قیمت ۱۹۹ دلار و نسخه لایت آن را با برچسب قیمت ۱۴۹ دلاری به‌فروش برساند. همین خبر هم باعث شد بسیاری از افرادی که تمایل به خرید کنسول هیبریدی نینتندو داشته‌اند، بیش از پیش منتظر ۸ آذر و فرا رسیدن جمعه سیاه شوند. حال اما در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، این خرده فروش امریکایی رسما اعلام کرد که این خبر صحت ندارد و تبلیغی که در این خصوص در اینترنت پخش شده است، شایعه‌ای بیش نیست.

بلک فرایدی / جمعه سیاه

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چند روز پیش موسسه NPD آماری را منتشر کرد که نشان‌دهنده موفقیت نینتندو سوییچ و تبدیل‌شدن به پرفروش‌ترین سخت افزار ماه سپتامبر بود. حال باید منتظر ماند و دید تا یک ماه آینده چه اخباری در این خصوص اعلام می‌شود و آیا در تاریخ ۸ آذر شاهد حضور نینتندو سوییچ روی قفسه‌های فروشگاه‌ها با قیمت پایین‌تر خواهیم بود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده