// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

هشتمین فصل مسابقات StarSeries & i-League بازی CS:GO با قهرمانی تیم EG به پایان رسید

هشتمین فصل مسابقات StarSeries & i-League بازی Counter Strike: Global Offensive با قهرمانی تیم Evil Geniuses به پایان رسید.

پرونده هشتمین فصل مسابقات StarSeries & i-League بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از هفت روز رقابت بسته شد. این رویداد با حضور شانزده تیم مطرح رنکینگ بازی کانتر استرایک پیگیری شد که کشور ترکیه وظیفه میزبانی آن را بر عهده داشت. مجموع جوایز رویداد ۵۰۰ هزار دلار بود که قهرمان رویداد سهمی ۲۵۰ هزار دلاری را دریافت کرد.

از مجموع شانزده تیم حاضر در مرحله اصلی، دوازده تیم به صورت مستقیم و توسط تیم برگزاری مسابقات به این رویداد دعوت شده بودند و چهار تیم دیگر با شرکت در مراحل مقدماتی جواز حضور در این بخش را کسب کردند. مرحله اصلی مسابقات از دو بخش گروهی و حذفی تشکیل شده بود که در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه قرار گرفتند و با فرمتی دو حذفی با یکدیگر رقابت کردند. چهار تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله دوم را به دست آوردند و در نهایت هشت تیم راهی مرحله نهایی شدند. مرحله حذفی مسابقات به صورت دو حذفی پیگیری شد. تیم‌های اول و دوم هر گروه به بخش برنده‌ها (Upper Bracket) راه یافتند و تیم‌های سوم و چهارم نیز مسیر خود را از بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) ادامه دادند.

در گروه A شاهد قدرت‌نمایی تیم Renegades بودیم که با شکست تیم‌هایی مانند Fnatic و Vitality به عنوان تیم اول گروه خودش راهی مرحله حذفی شد. در این گروه تیم‌های Fnatic ،Vitality و MIBR در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند و به مرحله حذفی صعود کردند. از نکات قابل توجه در گروه A می‌توان به حذف تیم mousesports توسط تیم Fnatic اشاره کرد.

مسابقات استارلدر آی لیگ

تیم Na'Vi با قرار گرفتن در جایگاه مشترک ۱۳-۱۶ یکی از ضعیف‌ترین تورنمنت‌های خود را تجربه کرد

در دیگر گروه مسابقات شاهد نمایش خوب تیم فرانسوی G2 Esports بودیم که با در هم کوبیدن تیم‌های NiP ،EG و FURIA در صدر گروه قرار گرفت. با این حال هر سه تیم NiP ،EG و FURIA توانستند با سپری کردن مسیر Lower Bracket در گروه B به مرحله حذفی مسابقات راه یابند. لازم به ذکر است که دو تیم AVANGAR و Na'Vi با نمایش ضعیفی که در مرحله گروهی داشتند از دور مسابقات حذف شدند.

مجموعه Evil Geniuses که به تازگی بازگشتش به میادین حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive را جشن گرفته است، با اینکه شروع خوبی را در مرحله گروهی تجربه نکرده بود، ولی در بخش حذفی مسابقات با شکست تیم‌های Renegades و Fnatic، اولین تیم راه‌یافته به فینال مسابقات بود. در سمت دیگر تیم Fnatic که در بازی نیمه‌نهایی بخش Upper Bracket با نتیجه ۲:۱ شکست خورده بود و به بخش Lower Bracket سقوط کرد، با شکست تیم FURIA توانست یک بار دیگر شانس روبه‌رو شدن با تیم EG را به دست آورد.

بازی فینال مسابقات StarSeries & i-League در نقشه‌های Dust II و Mirage پیگیری شد که تیم Evil Geniuses توانست با کسب نتایج ۱۶:۱۲ و ۱۶:۹ تیم سوئدی Fnatic را شکست دهد و به عنوان قهرمانی مسابقات دست یابد.

بازیکن تیم ای جی

ایتان آرنولد معروف به Ethan که ۱۹ سال سن دارد در مجموع ۲ بازی فینال ۴۵ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۲۴ به عنوان Rating خود در کل مسابقات به عنوان باارزش‌ترین بازیکن (MVP) هشتمین فصل مسابقات StarSeries & i-League معرفی شد.

با پایان یافتن مسابقات StarSeries & i-League ایستگاه بعدی علاقه‌مندان به بازی کانتر استرایک دو رویداد BLAST Pro Series: Copenhagen و Intel Extreme Masters XIV - Beijing است که هر دو با حضور تیم‌های مطرح جهان پیگیری خواهند شد.

بازیکن تیم ناوی کانتر استرایک

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولEvil Geniuses
۲۵۰ هزار دلار
دومFnatic۸۰ هزار دلار
سومFURIA Esports۴۰ هزار دلار
چهارمRenegades۲۵ هزار دلار
پنجم-ششمG2 Esports۱۵ هزار دلار
پنجم-ششمMIBR۱۵ هزار دلار
هفتم-هشتمTeam Vitality۱۲.۵ هزار دلار
هفتم-هشتمNinjas in Pyjamas۱۲.۵ هزار دلار
نهم-دوازدهمNorth۷.۵ هزار دلار
نهم-دوازدهمmousesports۷.۵ هزار دلار
نهم-دوازدهمAVANGAR۷.۵ هزار دلار
نهم-دوازدهمHeroic۷.۵ هزار دلار
سیزدهم-شانزدهمImperial e-Sports۵ هزار دلار
سیزدهم-شانزدهمInvictus Gaming۵ هزار دلار
سیزدهم-شانزدهم5Power Gaming۵ هزار دلار
سیزدهم-شانزدهمNatus Vincere۵ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده