// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بخش آنلاین Pokemon Sword and Shield به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ نیاز دارد

پس از شایعات مختلف حول بازی Pokemon Sword and Shield، سخنگوی نینتندو اعلام کرد کاربران برای تجربه بخش آنلاین این بازی نیازمند سرویس آنلاین نینتندو سوییچ هستند.

چندی پیش فهرستی منتشر شده بود که نشان می‌داد قسمتی برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Pokemon Sword and Shield قرار داده شده که مختص‌به کاربرانی است که فاقد اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ هستند. ازاین‌رو بسیاری از کاربران ناراحت این موضوع بودند که گویا می‌توان سیستم پرداخت سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را دور زد. این در حالی است که طبق جدیدترین اخبار بازی، سخنگوی نینتندو به‌تازگی با Tech Radar گفت‌وگویی را انجام داده و در جریان در مورد این موضوع صحبت‌هایی را ارائه کرده است. 

همان‌طور که در صفحه خرید بازی در سایت www.nintendo.com نوشته شده است، برای تجربه بخش آنلاین بازی Pokemon Sword and Shield به اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ نیاز دارید. همچنین پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی دارای قسمتی است که به شما اجازه می‌دهد کاربرانی را که سرویس آنلاین نینتندو سوییچ ندارند، اشتراک این سرویس را خریداری کنند.

سرویس آنلاین نینتندو سوییچ به‌زودی بازی‌های SNES را هم دریافت می‌کند و انتظار می‌رود در آینده، بازی‌های کلاسیک سایر کنسول‌های نینتندو هم به جمع بازی‌های رایگان سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه شوند. بازی Pokemon Sword and Shield در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده