نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سازنده The Messenger مرحله طراحی شده Super Mario Maker 2 خود را به اشتراک گذاشت

صفحه‌ی توییتر نینتندو با انتشار یک ویدیو، از مرحله‌ی جدید بازی Super Mario Maker 2 که به‌دست خالقان بازی The Messenger ساخته‌شده است، خبر داد.

شرکت نینتندو چندی پیش با انتشار دومین نسخه از سری بازی‌های سوپر ماریو میکر (Super Mario Maker) دوباره خلاقیت گیمرهای خود را به‌چالش کشید و تب‌وتابی خاص را به‌جامعه‌ی بازیکنانش دمید. هرچند وقت یک‌بار، بازی‌هایی با سبک و سیاق همین بازی سوپر ماریو میکر منتشر می‌شوند که با دادن آزادی‌عمل بی‌نهایت بالا به‌بازیکنان خود، به‌آن‌ها اجازه می‌دهند تا بازی‌ها/مراحل دلخواه و رویایی خود را بسازند و آن‌‌ها را با دیگر گیمرها به‌اشتراک بگذارند.

سری Little Big Planet، سری Super Mario Maker و بازی Dreams که هنوز منتشر نشده و به‌صورت دسترسی زودهنگام قابل بازی است، از جمله همین اثار هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تا ماه جولای (تیر/مرداد ۱۳۹۸) در بازی Super Mario Maker 2 حدود ۴ میلیون مرحله‌ی مختلف طراحی و به‌اشتراک گذاشته شده که همین موضوع، خیلی راحت می‌تواند از موفقیت و سرگرم‌کنندگی شدیدا بالای این بازی خبر بدهد؛ البته که این آمار قطعا تا امروز، مشمول روندی صعودی و روبه‌رشد شده است.

حالا و درجریان آخرین اخبار بازی، صفحه‌ی توییتر شعبه‌ی آمریکای کمپانی نینتندو با انتشار یک ویدیو، مرحله‌ای را که خالقان بازی The Messenger (استودیو سابوتاج) در بازی Super Mario Maker 2 ساخته‌اند به‌ گیمرها نشان داد. این مرحله نیز همانند خود بازی مسنجر، حالتی پلتفرمر دارد و گیمرها را در ۳ درجه‌ی مختلف آسان، متوسط و سخت به‌چالش می‌کشد که در پایان این مطلب، می‌توانیم ویدیو منتشر شده از مرحله‌ی نام‌برده را تماشا کنیم.

بازی Super Mario Maker 2 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی صورت‌گرفته چنین مطلبی را می‌خوانیم:

نینتندو با Super Mario Maker 2 یک‌بار دیگر نشان داد که یک بازی انحصاری فوق‌‌العاده باید چه ویژگی‌‌ای داشته باشد. این بازی، نه تنها برای عاشقان دنیای ماریو و بازی‌های پلتفرمر، بلکه برای طراحان بازی و ایده‌پردازان تجربه‌ای فوق‌العاده است. گزینه‌های تقریبا بی‌شمار و تعداد مراحل خوب بسیار زیاد Super Mario Maker 2 را به بازی‌ای تبدیل کرده است که مانند نسخه قبلی خود مشمول گذر زمان نخواهد شد و تا سالیان سال توانایی سرگرم کردن گیمر را دارد.

بازی Super Mario Maker 2 را هم‌اکنون می‌توانید روی نینتندو سوییچ تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده