// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵

نیمی از بازیکنان راه یافته به مرحله حذفی مسابقات WCS Global Finals بازی Starcraft 2 مشخص شدند

شب گذشته بازی‌های گروه B مرحله اصلی مسابقات 2019 WCS Global Finals بازی Starcraft II به پایان رسید و دو بازیکن دیگر جواز حضور در مرحله حذفی را به‌دست آوردند.

با نزدیک شدن به رویداد بلیزکان ۲۰۱۹ مرحله اصلی سری مسابقات WCS که با نام WCS Global Finals شناخته می‌شود نیز به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. این رویداد در مرحله نهایی با حضور شانزده بازیکن برتر جهان در بازی Starcraft 2 پیگیری می‌شود و در شبی که گذشت شاهد راه‌یابی دو بازیکن دیگر به مرحله حذفی بودیم. مجموع جوایز مسابقات ۷۰۰ هزار دلار است که قهرمان رویداد سهمی ۲۱۰ هزار دلاری را دریافت خواهد کرد.

نماینده فنلاند که با نام مستعار Serral شناخته می‌شود توانست در مرحله گروهی هر دو رقیب خود را بدون واگذار کردن حتی یک راند شکست دهد و با نتیجه نهایی ۲:۰ به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله اصلی شود. در این گروه Maru نیز حضور داشت که با نتیجه نهایی دو پیروزی و یک باخت توانست در جایگاه دوم گروه قرار گیرد و به عنوان بازیکن دوم گروه B راهی مرحله اصلی شد. دیگر نماینده کره و نماینده چین که با نام‌های TIME و Stats شناخته می‌شوند با قرار گرفتن در جایگاه‌های سوم و چهارم از دور مسابقات حذف شدند.

سرال بازیکن بازی استارکرفت ۲

پیش از این در گروه A شاهد صدرنشینی Dark و soO بودیم که با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم گروهشان جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کرده‌اند. در این گروه نمایندگان آلمان و مکزیک نیز حضور داشتند که در بین طرفداران ورزش الکترونیک از جمله استارکرفت دوستان بیشتر با نام‌های ShoWTimE و SpeCial شناخته می‌شوند. 

رقابت‌های مربوط به گروه‌های C و D قرار است امروز و فردا پیگیری شوند و در نهایت در روزهای اول و دوم نوامبر مصادف با ۱۰ و ۱۱ آبان شاهد برگزاری مرحله حذفی مسابقات خواهیم بود. لازم به ذکر است که این دوره از رقابت‌ها در نقشه‌های Acropolis ،Disco Bloodbath ،Ephemeron ،Thunderbird ،Triton ،Winter's Gate و World of Sleepers پیگیری می‌شوند.

رقابت‌های مسابقات 2019 WCS Global Finals استارکرفت 2 تا دهم آبان ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مراحل گروهی و حذفی مسابقات می‌توانند با مراجعه به کانال StarCraft در توییچ از دیدن باز‌ی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده