نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

الهام غفوری از پخش سریال خواب زده می گوید

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال «خواب زده» اخیرا از وضعیت پخش این سریال شبکه نمایش خانگی صحبت کرده است.

سریال خواب زده حاصل همکاری جدید سیروس مقدم و الهام غفوری به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده است. «خواب زده» برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، الهام غفوری اخیرا از وضعیت پخش این مجموعه صحبت کرده است. صحبت‌های غفوری از پخش سریال در یک اپلیکیشن پیش از پخش در شبکه نمایش خانگی خبر می‌دهند. الهام غفوری در باب وضعیت پخش سریال «خواب زده» به شرح زیر سخن گفت:

نسخه وی او دی سریال از چهارشنبه این هفته در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. ما فعلا مجوزهای لازم را برای پخش در یک اپلیکیشن دریافت کرده‌ایم و نحوه پخش آن در شبکه نمایش خانگی نیز در زمان مناسب‌تری اعلام می‌شود.

سیروس مقدم

وی همچنین درباره فوت یکی از عوامل سریال و تاثیر این اتفاق بر روند تولید، گفت:

بله، متاسفانه بعد از آن حادثه دلخراش و آتش سوزی یکی از لوکیشن‌ها، فیلمبرداری سکانس فینال باقی ماند. فیلمبرداری تمام سکانس‌ها به پایان رسیده و بعد از بازسازی لوکیشن، ضبط آن یک سکانس نیز انجام می‌شود.

از بازیگران «خواب زده» می‌توان به مهدی سلطانی، امیرعلی دانایی، علیرضا شجاع نوری و لادن مستوفی اشاره کرد. الهام غفوری یکی از تهیه‌کنندگان تلویزیون ایران است. وی سابقه تهیه سریال‌هایی مانند: «پایتخت»، «پیامک از دیار باقی»، «چاردیواری»، «زیرهشت»، «چک برگشتی»، «دیوار»، «میکائیل» و «علی‌البدل» را دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده