// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویدیو جدید Nioh 2 باس فایت Kasha را نشان می‌دهد

به‌تازگی ویدیو جدید از بازی Nioh 2 منتشر شده که جدای از به‌نمایش گذاشتن گیم‌پلی و یکی از مراحل بازی، باس فایت Kasha هم به‌تصویر کشیده شده است.

در سه ماهه اول ۲۰۲۰، بازی Nioh 2 توسط تیم نینجا (Team Ninja) و کوئی تکمو (Koei Tecmo)، به‌ترتیب سازنده و ناشر Nioh 2، در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. در این نسخه تیم سازنده از ویژگی‌های جدیدی استفاده کرده است که گیم‌پلی متفاوت و درگیر کننده‌تری را نسبت‌به نسخه اول در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

در جریان تصاویری که تا به امروز از بازی Nioh 2 منتشر شده، تیم سازنده سعی کرده روی نمایش باس فایت Kasha تمرکز داشته باشد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، ویدیو جدیدی از گیم‌پلی Nioh 2 منتشر شده که در انتهای آن شاهد نبرد با این باس چالش‌برانگیز هستیم. به‌عبارتی به‌تازگی پلی استیشن اکسس، ویدیو جدیدی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد یکی از مراحل بازی Nioh 2 هستیم. زمانی‌که به انتهای مرحله می‌رسیم، Kasha با یک میان‌پرده به‌مخاطب معرفی می‌شود و باید با او مبارزه کنید.

Kasha را می‌توان جزو باس‌های چالش‌برانگیز و سرعتی بازی دانست که اگر از حملات او غافل شوید، آسیب جدی خواهد داد. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بازی Nioh 2 را در یوتیوب تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده