نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸

دلیل حواشی پیرامون اکران فیلم جوکر چه بود؟

فیلم Joker با حواشی زیادی اکرانش را آغاز کرد و به همین منظور تصمیم گرفتیم تا در قسمت جدید آیا می‌دانستید به دلیل این موضوع بپردازیم.

از ماه گذشته اکران جهانی فیلم Joker تحت تدابیر شدید امنیتی آغاز شد که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت طرفداران و تماشاگران شده بود. حال در فریم ۷۹: نبرد انسان برای بقا در سینما، بهترین نقش‌آفرینی های واکین فینیکس و نوبل ادبیات و قسمت جدید آیا می‌دانستید به سراغ دلیل این موضوع رفتیم که برای درک بهتر آن باید کمی به عقب‌تر و سال ۲۰۱۲ بازگردیم که در یک اتفاق تلخ و در افتتاحیه فیلم The Dark Knight Rises، فردی به یک سالن سینما در شهر آورورا در ایالت کلرادو حمله می‌کند و در این حادثه تلخ ۱۲ تماشاگر از جمله یک کودک، به ضرب گلوله کشته می‌شوند. این فرد مسلح پس از دستگیری خودش را جوکر معرفی می‌کند. حال چند سال پس از این حادثه و با توجه محتوای فیلم Joker، نیروهای FBI بیم این را داشتند تا فرد دیگری تحت تاثیر فیلم قرار بگیرد و حادثه مشابه‌ای رخ دهد. به همین منظور تدابیر شدید امنیتی برای اکران فیلم جوکر و جلوگیری از اتفاقی مشابه وضع و تمامی فعالیت‌های مردم چه در رسانه‌های اجتماعی و چه در سالن‌های سینما برای حفظ امنیت تماشاچیان را برقرار کرد.

دانلود از آپارات

«فریم» برنامه‌ای هفتگی، اختصاصی، ویدیویی و متمرکز روی دنیای هنر هفتم است که زومجی تقریبا هر هفته شنبه‌شب ساعت ۲۱ قسمت تازه‌ای از آن را تقدیم‌تان می‌کند. برنامه‌ای متعلق به عاشقان سینما که هر بار روی موضوع خاصی دست می‌گذارد و همزمان با ارائه‌ی بحثی نسبتا مفصل درباره‌ی آن، آیتم‌های ویدیویی متنوعی را نیز تقدیم‌تان می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده