نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸

حضور میشل موناهن در بازسازی فیلم The Craft

میشل موناهن، بازیگر سریال True Detective، به لیست بازیگران بازسازی فیلم The Craft (حیله) سونی پیکچرز و بلوم هاوس پیوست.

طبق گزارش سایت خبری دِدلاین، میشل موناهن، بازیگر آمریکایی که اولین حضور وی در سینما مربوط به فیلم Perfume (رایحه) می‌شود و با نقش‌آفرینی در همان فیلم معروف شد، به لیست بازیگران بازسازی فیلم The Craft (حیله) شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) و بلوم هاوس (Blumhouse) پیوست؛ این بازیگر نامزدی جایزه گلدن گلوب را نیز در کارنامه دارد.

کیلی اسپینی نیز قرار است نقش اصلی فیلم The Craft را بازی کند و او در این فیلم نقش هانا را بر عهده دارد و علاوه‌ بر اسپینی و نیکلاس گالیتزین، گیدئون ادلون، لاوی سیمون و زوئی لونا، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این بازسازی تأیید و اعلام شده است.

Michelle Monaghan

میشل موناهن از بازیگران معروف سینمای هالیوود است که از معروف‌ترین آثار سینمایی این بازیگر می‌توان به فیلم Mission: Impossible III (مأموریت: غیرممکن ۳)، فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol (مأموریت: غیرممکن - پروتکل شبح)، فیلم Source Code (کد منبع)، فیلم Unfaithful (بی‌وفا) و فیلم Mission: Impossible – Fallout (مأموریت: غیرممکن - فال‌اوت) اشاره کرد که آخرین فیلم معروف وی روی پردهٔ سینما همین فیلم بود که در آن با بازیگرانی چون تام کروز، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و الک بالدوین همبازی بود؛ فیلمی که با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و تماشاچیان همراه شد و با بودجهٔ ۱۸۰ میلیون دلاری، فروشی ۷۹۱ میلیون دلاری در گیشه داشت. نقش‌آفرینی معروف این بازیگر مربوط به فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) می‌شود.

هنوز تاریخی برای اکران بازسازی فیلم The Craft اعلام نشده، اما قابل انتظار است که در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم باشیم

در سال ۱۹۹۶، فیلم The Craft به‌کارگردانی اندرو فلمینگ، روی پرده‌ٔ سینما رفت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم که در سبک کالت، فانتزی و ترسناک ساخته شده بود، بر عهده فلمینگ و پیتر فیلاردی بوده است. در فیلم The Craft بازیگرانی چون رابین تونی، فیروزه بالک، نیو کمبل، ریچل ترو، اسکیت اولریش، کریستین تیلور، آسومپتا سرنا، برکین میر، برندا استرانگ، کلیف دیانگ و هلن شیور، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با وجود اینکه نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما توانست نظر مردم را جلب کند و عملکرد بسیار خوبی را در گیشه داشته باشد. بودجه ساخت فیلم The Craft حدود ۱۵ میلیون دلار بود و این فیلم موفق شد کمی بیش از ۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

داگ ویک، تهیه‌کنندهٔ اصلی فیلم ابتدایی The Craft، در فیلم جدید نیز با همکاری لوسی فیشر از شرکت رد واگن اینترتینمنت، وظیفهٔ تهیه‌کنندگی را بر عهده خواهد داشت. جیسون بلوم از شرکت فیلمسازی بلوم هاوس نیز دیگر تهیه‌کننده این پروژه و یکی از سرمایه‌گذاران اصلی بازسازی فیلم The Craft خواهد بود. لوسی فیشر در زمان اکران فیلم ابتدایی، معاونت اجرایی شرکت کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) را بر عهده داشت. زوئی لیستر-جونز، هنرپیشه، کارگردان و نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا که از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده، برای کارگردانی بازسازی فیلم The Craft انتخاب شده است؛ زوئی لیستر-جونز علاوه بر نویسندگی، سابقهٔ تهیه‌کنندگی اجرایی و نقش‌آفرینی در Lola Versus (لولای مخالف) شرکت فاکس سرچ‌لایت (Fox Searchlight) را در کارنامه دارد. وی همچنین یکی از نویسندگان، تهیه‌کنندگان و بازیگران فیلم مستقل Breaking Upwards (شکست ترقی‌ها) نیز بوده است. نویسندگی و کارگردانی فیلم مستقل Band Aid (گروه نجات) نیز از دیگر کارهای زوئی لیستر-جونز جوان است. در ابتدا قرار بود لی یانیاک کارگردانی فیلم The Craft را برعهده داشته باشد، اما این پروژه در نهایت به زوئی لیستر-جونز سپرده شد.

هنوز تاریخی برای اکران بازسازی فیلم The Craft اعلام نشده، اما قابل انتظار است که در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده