نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر روز عرضه بازی MediEvil منتشر شد

همزمان با فرارسیدن روز عرضه نسخه بازسازی شده بازی MediEvil برای کنسول پلی استیشن 4، سونی تریلر روز عرضه آن را نیز منتشر کرد.

کنسول محبوب پلی استیشن 1 برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ میزبان یک بازی اکشن و هک اند اسلش تک‌نفره به اسم MediEvil شد. از آنجایی که این بازی توانست طرفداران زیادی را کسب کند، سونی و تیم سازنده حدود دو سال پیش و در طی مراسم PSX 2017 رسما اعلام کردند که در حال کار روی عرضه یک نسخه بازسازی شده از بازی MediEvil برای کنسول نسل هشتمی خود هستند تا افرادی که به هر دلیلی شانس تجربه این اثر را در آن سال‌ها نداشته‌اند، بتوانند با این بازی آشنا شوند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که تا امروز خبرها و نمایش‌های زیادی از این بازی منتشر شده است؛ تا جایی که چند روز پیش تیم سازنده حجم دیتای بازی MediEvil را نیز مشخص کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره پس از دو سال انتظار، از روز گذشته بازی MediEvil به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. طبق سنت رایج، سونی نیز همزمان با عرضه بازی، تریلر روز عرضه آن را نیز منتشر کرد. در این ویدیو، ما شاهد سر دنیل، شخصیت اصلی و مثبت بازی هستیم که در مقایسه با نسخه کلاسیک MediEvil، پیشرفت‌های گرافیکی زیادی در ظاهر او به وجود آمده است. تریلر پیش‌رو در کنار کات‌سین‌هایی از بازی، گیم‌پلی جدیدی از آن را که تا پیش از این منتشر نشده بود نیز نشان می‌دهد. با توجه به ویدیویی که سونی منتشر کرده است، به‌نظر می‌رسد این نسخه از بازی با بهبودهای بسیار زیادی همراه شده است و از نظر بصری با بازی با کیفیتی روبه‌رو هستیم. در ادامه شما را به تماشای تریلر روز عرضه بازی MediEvil دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

باتوجه به اینکه بازی MediEvil یک نسخه بازسازی شده است، سونی نیز سیاست قیمت‌گذاری معمول برای آثار خود را کنار گذاشته و به‌جای قیمت ۵۹.۹۹ دلار، شما می‌توانید با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار بازی را خریداری و آن را تجربه کنید.

دارندگان کنسول پلی استیشن 4، هم‌اکنون می‌توانند بازی MediEvil را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنند. اگر شما هم بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده