// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹

تاریخ انتشار بازی The Outer Worlds برای نینتندو سوییچ مشخص شد

پرایوت دیویژن، ناشر بازی The Outer Worlds، نسخه نینتندو سوییچ این بازی را تایید کرد و احتمالا تا پایان مارس ۲۰۲۰ هم عرضه می‌شود.

جمعه سه آبان ماه بازی The Outer Worlds به‌صورت رسمی عرضه شد و باتوجه‌به بازخوردهای منتقدان و کاربران، با یک بازی موفق از سوی استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) طرف هستیم. یکی از دغدغه‌های کاربران نینتندو سوییچ، این بود که آیا این بازی برای آن‌ها هم عرضه می‌شود یا نه.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، پرایوت دیویژن (Private Division)، ناشر The Outer Worlds، اعلام کرده که این بازی برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. وظیفه پورت نسخه نینتندو سوییچ برعهده استودیو Virtuos است که در گذشته Dark Souls Remastered و Starlink: Battle for Atlas را برای نینتندو سوییچ پورت کرده بود. متاسفانه تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده و تنها ذکر شده که The Outer Worlds در سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. 

از آنجایی که پورت دارک سولز ریمسترد برای نینتندو سوییچ پنج ماه پس از عرضه روی سایر پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفت، احتمال می‌رود پورت The Outer Worlds هم تا پنج ماه آینده عرضه شود. ازطرفی در پایان ماه مارس ۲۰۲۰، سال مالی شرکت تیک‌-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، شرکت مادر پرایوت دیویژن، به پایان می‌رسد و عرضه The Outer Worlds تا قبل از پایان سال مالی جاری، موردی عادی است؛ زیرا باعث سوددهی بیشتر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ به‌نظر شما The Outer Worlds در چه بازه زمانی روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده