نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

بازیگرانی جدیدی به سریال Space Force اضافه شدند

نوآ امریک، فرد ویلارد و جسیکا سینت کلر، به فهرست بازیگران سریال کمدی Space Force (نیروی فضایی) سرویس استریم نتفلیکس اضافه شدند.

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) حضور نوآ امریک، فرد ویلارد و جسیکا سینت کلر را در سریال کمدی و سیتکام جدید خود با نام Space Force (نیروی فضایی)، تأیید و اعلام کرد. نوآ امریک سابقه نقش‌آفرینی در سریال The Americans (امریکایی‌ها)، فرد ویلارد سابقه نقش‌آفرینی در سریال Modern Family (خانواده مدرن) و جسیکا سینت کلر سابقه حضور در سریال American Housewife (زن خانه‌دار آمریکایی) را در کارنامه دارند.

دی ماه سال گذشته بود که سرویس استریم نتفلیکس با انتشار تیزری از ساخت سریال کمدی جدید خود با نام Space Force خبر داد که استیو کارل و گرگ دنیلز، به‌ترتیب بازیگر و شورانر سریال The Office (آفیس)، وظیفه ساخت آن را بر عهده خواهند داشت. علاوه‌بر همکاری برای ساخت سریال، کارل در این سریال کمدی نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. نام این سریال کمدی از دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا به ارتش ایالات متحده برای ایجاد یک نیروی فضایی به‌عنوان شاخه ششم ارتش، گرفته شده است و داستان سریال نیز در این پایگاه نظامی فضایی و افرادی که در آن حضور دارند، جریان خواهد داشت، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات سریال Space Force در دسترس نیست.

سریال Space Force

پیش‌تر حضور استیو کارل، جان مالکوویچ، بن شوارتز، تاونی نیوسام، دیانا سیلورز، جیمی اُ. یانگ، دان لیک و الکس اسپارو در سریال «نیروی فضایی» تأیید و اعلام شده بود.

استیو کارل قرار است نقش شخصیت مارک آر. نیرد را در سریال Space Force ایفا کند؛ این شخصیت ژنرالی است که کاخ سفید وی را رهبر شاخه‌ای جدید از نیروهای مسلح کرده که وظیفه این بخش رساندن دوباره نیروهای آمریکایی به تنها قمر سیاره زمین، ماه است. جان مالکوویچ برای ایفای نقش شخصیتی با نام دکتر آدریان مالوری در نظر گرفته شده است که رئیس بخش علمی است؛ در توصیف این شخصیت آمده است که وی فردی باهوش و مغرور است که امید دارد تا از یک نبرد بین‌المللی دیگر، آن هم روی کره ماه، جلوگیری کند. بن شوارتز ایفاگر نقش شخصیت اف. تونی اسکاراپیداچی است؛ مشاور ارشد بخش رسانه که فردی بسیار خودخواه است و عقاید ماکیاولی (اولین تئوریسین مدافع امپریالیسم و با دیدگاه استیلاجویی بر دیگر ملت‌ها و کشورها به‌ عنوان یکی از اهداف و غایات سیاست مدرن) دارد و تنها به اهداف خود فکر می‌کند و می‌خواهد هر طور شده خودش را به نیروهای فضایی و مارک بچسباند.

نام این سریال کمدی از دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا به ارتش ایالات متحده برای ایجاد یک نیروی فضایی به‌عنوان شاخه ششم ارتش، گرفته شده است

دیانا سیلورز برای ایفای نقش شخصیت ارین نیرد انتخاب شده است؛ شخصیتی که بسیار محبوب توصیف شده و دانشجوی ممتاز دانشگاه واشینگتن دی‌سی است. دختر مارک به‌دلیل قصور در انجام وظایفش به یک کمپ ارتش در روستای واید هورس در ایالت کلورادو فرستاده می‌شود و شخصیتی مطرود خواهد شد. تاونی نیوسام قرار است نقش شخصیتی با نام آنجلا علی را ایفا کند؛ آنجلا علی خلبان هلیکوپتر بوده و در توصیف این شخصیت چنین آمده که وی فردی جاه‌طلب و اهل رقابت است. وی رؤیاهای زیادی را در سینه خود مخفی کرده است. جیمی اُ. یانگ قرار است نقش شخصیتی با نام دکتر چانگ کیفنگ را ایفا کند؛ دکتر چانگ کیفنگ، دست راست دکتر آدریان مالوری است. وی بسیار باهوش و متخصص فیزیک نجومی است و امور مهندسی راکت‌های فضایی را نیز انجام می‌دهد. چانگ کیفنگ هنگامی که کودک بود، از کشور چین به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرده و عاشق آمریکا و هر چیزی مربوط‌به این کشور است؛ از ماهیگیری گرفته تا تماشای مسابقات تیم محبوب خود، یعنی تیم بیسبال بالتیمور اوریلوز.  دان لیک نقش شخصیتی با نام برد گریگوری را ایفا خواهد کرد؛ وی همکار مارک بوده و درواقع خود نیز یک ژنرال است.

نقش‌های بازیگران جدی نیز اعلام شده است؛ نوآ امریک نقش شخصیتی با نام کرک گرباستن را ایفا خواهد کرد که یکی از فرمانده‌های قدیمی پایگاه نیروی فضایی است که از دستور جدید شخصیت مارک آر. نیرد که رئیس وی است ناراضی بوده و هر کاری می‌کند تا زندگی و شرایط کاری نیرد را دشوار سازد.

فرد ویلارد نقش پدر شخصیت مارک آر. نیرد را ایفا می‌کند که وی یک ژنرال بازنشسته بود و بسیار باهوش است، اما گاهی اوقات به‌دلیل وسواسی که برای نگه‌داری همسر پیر خود دارد، کارهای عجیبی می‌کند.

جسیکا سینت کلر نیز نقش شخصیت کلی کینگ را ایفا خواهد کرد و که به نیرد برای ساخت یک پایگاه فضایی جدید در ایالت کلورادو کمک می‌کند.

سریال Space Force قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود. دنیلز پیش از این سابقه ساخت سریال‌های کمدی و سیتکامی چون سریال King of the Hill (پادشاه تپه)، سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) و سریال The Office را در کارنامه داشته است. همچنین با توجه جدایی سریال The Office و سریال Friends (دوستان) از نتفلیکس، موفقیت سریال Space Force و زوج کارل و دنیز اهمیت بیشتری برای نتفلیکس پیدا کرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده