نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷

بازی Ghost of Tsushima ظاهرا تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد

به گفته‌ی جیسون شریر، بازی Ghost of Tsushima با تاخیر روبه‌رو شده است و تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

در کنار خبری که امروز منتشر شد مبنی بر تاخیر خوردن بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2، جیسون شریر از سایت کوتاکو طبق آخرین اخبار بازی اعلام کرده است که بازی انحصاری دیگر پلی استیشن 4 یعنی Ghost of Tsushima نیز دچار تاخیر شده و تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد. 

شریر اعلام کرده است که طبق شنیده‌های او، بازی Ghost of Tsushima برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. این همان برهه‌ای از سال است که سونی قصد دارد کنسول نسل بعدی خود یعنی پلی استیشن 5 را عرضه کند. با این حال، شریر اطمینان داده است که Ghost of Tsushima همچنان برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین او اعلام کرد که این تاخیر صورت گرفته تحت تاثیر تاخیری است که بازی The Last of Us Part 2 شامل حالش شده است. توییت منتشر شده از شریر به شرح زیر است:

بازی Ghost of Tsushima هنوز تاریخ عرضه‌ای را برای عموم منتشر نکرده است؛ با این حال انتشار این بازی به اواخر سال ۲۰۲۰ موکول شده است. انتظار نداشته باشید که سازندگان این بازی را به اثری برای PS5 یا چیز دیگری تبدیل کنند، اما این بازی در ابتدا برای عرضه در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود. 

با در نظر گرفتن این قضیه که مدت زیادی است از بازی Ghost of Tsushima خبری منتشر نمی‌شود، تاخیر صورت گرفته منطقی به نظر می‌رسد. با این حال عرضه‌ی یک بازی بزرگ انحصاری برای پلی‌استیشن 4 آن هم در بازه‌ی زمانی‌ای که کنسول بعدی می‌خواهد عرضه شود، مساله‌ای عجیب است؛ اما از طرفی این اثر می‌تواند یکی از بازی‌هایی باشد که ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل پلی‌استیشن 5 را به رخ بکشد و شاید دلیل این تاخیر همین باشد. بنابراین کسانی که بازی Ghost of Tsushima را خریداری کرده‌اند و پلی‌استیشن 5 را نیز در اختیار دارند، می‌توانند به راحتی این بازی را روی کنسول جدید خود تجربه کنند. 

تا زمان نگارش این خبر، هیچ تاریخ عرضه‌‌ای برای این بازی از سوی سونی اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد که طی ماه‌های آینده اخبار زیادی از این اثر منتشر شود. 

نظر شما راجع به تاخیر‌های اخیر بازی‌های بزرگ سونی چیست؟ آیا با عرضه‌ی PS5 در ارتباط هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده