نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷

علاقه کارگردان فیلم Zombieland به ساخت اسپین آفی براساس شخصیت مدیسون

روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland در مصاحبه جدید خود از علاقه‌اش به ساخت فیلمی مستقل و فرعی براساس شخصیت مدیسون با بازی زوئی دویچ، خبر داده است.

از جمعه هفته گذشته اکران جهانی فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: دابل تپ) با افتتاحیه‌ای بهتر از انتظار رسما آغاز شد و این فیلم کمدی-ترسناک تا به امروز بیش از ۳۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۳۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بدون شک یکی از عوامل موفقیت فیلم شخصیت مدیسون با بازی زوئی دویچ، بوده است که طبق گفته منتقدان و تماشاگران، او در هر صحنه‌ای که حضور داشته ستاره اول آن صحنه بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است فیلمی براساس این شخصیت ساخته شود. 

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از داستان و اتفاقات فیلم Zombieland: Double Tap را برای شما فاش کند

فیلم Zombieland: Double Tap

روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) که برای کارگردانی دنباله آن نیز بازگشته، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر از علاقه‌اش به ساخت فیلمی مستقل و اسپین‌آف براساس شخصیت مدیسون خبر داد که اتفاقات آن پس از فیلم Double Tap جریان داشته باشد. مدیسون و برکلی در پایان فیلم Zombieland 2 در پناهگاه بابلیون باقی ماندند و سرنوشت این دو شخصیت پس از آن فعلا مشخص نیست و حال یک فیلم اسپین‌آف که پس از اتفاقات فیلم Zombieland: Double Tap جریان داشته باشد، می‌تواند گزینه خوبی برای جواب دادن به سوالاتی از جمله مشخص شدن سرنوشت این شخصیت‌ها باشد. فلیشر گفت:

من دوست دارم یک فیلم مستقل از مدیسون بسازم. بنابراین من فکر می‌کنم هنوز داستانی برای این شخصیت وجود دارد و باقی مانده که می‌تواند نوشته شود و هنوز موارد جالبی می‌توان در آن پیدا کرد. در واقع صحنه پس از پایان، صحنه خیلی خوبی بود که در آن دو شخصیت بی‌عقل در بابلیون در کنار هم بودند.

روبن فلیشر

در حال حاضر ساخت هیچ دنباله یا اسپین‌آفی برای فیلم Zombieland تایید و اعلام نشده است. همچنین بودجه ساخت فیلم Zombieland: Double Tap نیز تنها ۴۲ میلیون دلار بوده است. فیلم Zombieland در سال ۲۰۰۹ موفق شده بود بیش از ۱۰۲.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون، ابیگیل برسلین، زوئی دویچ، اون جوگیا، لوک ویلسون، رزاریو داوسون و توماس میدلتیچ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Zombieland: Double Tap حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده