نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

تریلر رسمی فیلم Antlers منتشر شد

شرکت فاکس سرچلایت تریلر جدیدی از فیلم Antlers به تهیه کنندگی گیرمو دل تورو، را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

ماه مرداد امسال بود که اولین تیزر تریلر فیلم Antlers (انتلرز) منتشر شد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر این فیلم ترسناک و مورد انتظار بودیم که گیرمو دل تورو که برای کارگردانی فیلم The Shape of Water (شکل آب) دو جایزه اسکار دریافت کرده بود، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم انتلرز منتشر شده است. در این تریلر که به‌تازگی فاکس سرچلایت آن را منتشر کرده، شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم که در واقع تمرکز بیشتر این تریلر روی موجودی است که ظاهرا پدر یک پسربچه است و او در حال تغذیه پدرش از راه‌های مختلف است. بااین حال، این موجود در نهایت از خانه فرار می‌کند و شاهد شکار افراد شهر توسط او هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Antlers داستان یک معلم در شهری کوچک در ایالت اورگن را دنبال می‌کند که یک دانش‌آموز مرموز و بی نظیر نظر او را به خود جلب کرده است. این دانش‌آموز به دنبال پنهان کردن یک راز مرگبار است که فاش شدن این راز می‌تواند به بقای شهر مرتبط باشد و باعث نجات آن شود. کری راسل، بازیگر سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، نقش این معلم را بر عهده دارد. اسکات کوپر، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Black Mass (عشای شیطانی) و فیلم Hostiles (متخاصمان)، وظیفه کارگردانی فیلم Antlers را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک نیز بر عهده نیک آنتوسکا و هنری چاسیسان براساس یک داستان کوتاه به‌نام The Quiet Boy (پسر ساکت) اثر آنتوسکا، بوده است.

فیلم Antlers قرار است در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. کری راسل، جسی پلمونس، جرمی تی. توماس، گراهام گرین، ایمی مدیگان، اسکات هیز، روری کوچرین، کادی دیویس و سویر جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده