نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

تیم ناوی SoNNeikO را به‌دنبال ناکامی در راهیابی به MDL Chengdu Major نیمکت‌نشین کرد

تیم ناوی پس از بازی‌های نه‌چندان مطلوبی که در مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویدادهای ماینور و میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به‌نمایش گذاشت، تصمیم به نیمکت‌نشین کردن اکبر بوتائف گرفت.

تلاش فراوان برای راه‌یابی به مسابقات اینترنشنال 9، اضافه‌کردن پاول “9pasha” خواستونف به‌ترکیب و البته نگه‌داشتن بقیه‌ی بازیکنان اصلیِ گذشته در کنار یکدیگر باعث شد که Natus Vincere به تیم محبوب منطقه‌ی CIS تبدیل شود. بااین‌حال، پس از نمایش‌ بازی‌های ضعیف در مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویدادهای ماینور و میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2، تیم ناوی دست به تغییراتی در ترکیب زد. در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که نامِ اکبر “SoNNeikO” بوتائف، کاپیتان و بازیکن سرشناس تیم Na’Vi در چند فصل گذشته، به فهرست بازیکنان غیرفعال اضافه شده است که این قضیه تیم را وارد مسیر جدیدی می‌کند. دراین‌میان باکیت “W_Zayac” امیلژانف نقش کاپیتان تیم ناوی را برعهده گرفته و جستجو برای بازیکن پنجم آغاز شده است. تیم Natus Vincere در این‌باره اظهار داشت:

تغییراتی در ترکیب تیم رشته‌ی Dota 2 ما اعمال شد. اکبر بوتائف نیمکت‌نشین شده است.

SoNNeikO

اگر از بازی SoNNeikO برای تیم Vega Squadron در سال ۲۰۱۷ فاکتور بگیریم، این بازیکن از سال ۲۰۱۵ در خدمت تیم ناوی بوده است. درحال‌حاضر بوتائف باید به‌دنبال سازمان دیگری باشد تا زیر سایه‌ی آن‌ها در فصل جاری به‌رقابت بپردازد. یِون زولوتارُف، مدیرعامل ناوی در این خصوص گفت:

باشگاه دو گزینه برای انتخاب در اختیار داشت: اکثر بازیکنان ترکیب را تغییر دهد، به کاپیتان اختیار تام دهد و همه چیز را از صفر آغاز کند یا اینکه رهبر تیم را عوض کند. برخی از افراد و همچنین ما به اکبر ایمان داریم؛ بااین‌حال بازیکنانی که در طول این مدت گرد هم آورده‌ایم، توانایی‌های زیادی دارند و شکوفایی آن با یک رویکرد رهبری متفاوت و انعطاف‌پذیرتر به‌مراتب ساده‌تر خواهد بود. این ترکیب دارای بازیکنی است که تمام خصیصه‌های مورد نیاز برای تبدیل‌شدن به یک رهبر قدرتمند را در خود دارد. Bakyt برای پذیرفتن این نقش ابراز تمایل کرد و با حمایت باشگاه و بازیکنان تیم روبه‌رو شد. براین‌اساس SoNNeikO به‌جمع بازیکنان غیرفعال ملحق می‌شود. من می‌خواهم صمیمانه از اکبر بابت تمام سال‌هایی که همراه ناوی بود، مهارت‌ها و وفاداریش به تیم تشکر کنم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و هنوز هم باور دارم که موفقیت در انتظار او است.

تیم Natus Vincere که درحال‌حاضر شامل باکیت “W_Zayac” امیلژانف، پاول “9pasha” خواستونف، ولادیسلاو “Crystallize” کریستانِک و ایدن “MagicaL” واردینیان است، به‌دنبال یک بازیکن برای پست پنجم می‌گردد تا بتواند در مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور و میجور این فصل شرکت کند. درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا بازیکن تازه‌ی ناوی از منطقه‌ی CIS یا همان کشورهای مستقل مشترک‌المنافع خواهد بود یا این جستجو در مناطق دیگری نیز انجام می‌شود. زولوتارُف همچنین اعلام کرد که ناوی تا زمان نهایی‌شدن فهرست تیم قبل از مرحله‌ی مقدماتی مسابقات DreamLeague Season 13 Major فعالیتی در شبکه‌های اجتماعی نخواهد داشت. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده