// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰

معاون سابق رئیس ایکس باکس به بلیزارد پیوست

مایک ایبارا در حساب کاربری توییتر خود با انتشار یک تصویر اعلام کرده است که به‌صورت رسمی به شرکت بلیزارد اینترتینمنت پیوسته است.

چندی پیش بود که مایک ایبارا، معاون سابق رئیس ایکس باکس، اعلام کرد که مایکروسافت را ترک کرده است. در ادامه وی اعلام نکرد که مقصد بعدی او کدام شرکت خواهد بود. اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی، مایک ایبارا در حساب کاربری توییتر خود با انتشار یک تصویر از بازی‌های بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) اعلام کرده است که به این شرکت پیوسته است. 

البته ایبارا از تاریخ ۱۳ آبان ماه (چهار نوامبر) به‌صورت رسمی کار خود را در بلیزارد به‌عنوان معاون اجرایی آغاز خواهد کرد. همچنین وی اعلام کرده است که در رویداد بلیزکان ۲۰۱۹ هم حضور خواهد یافت. ایبارا در بازه زمانی‌ای وارد بلیزارد می‌شود که این شرکت حواشی زیادی را طی هفته‌های گذشته به خود اختصاص داده است. انتظار می‌رود حضور وی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سمت‌های بلیزارد بتواند برای این شرکت مفید باشد و آن‌ها را در مسیر درستی قرار دهد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول بلیزارد اینترتینمنت و نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹ هم می‌توان‌به زمان شروع این رویداد و احتمال رونمایی از Diablo 4 در مراسم افتتاحیه اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده