// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The King of Fighters Allstar؛ شورش در شهر به سبک SNK

The King of Fighters Allstar یک بازی موبایل در سبک Beat 'em Up است که بازیکن را در نقش کاراکترهای مجموعه مبارزه‌ای The King of Fighters قرار می‌دهد.

The King of Fighters را می‌توان یکی از مجموعه‌های قدیمی در میان بازی‌های مبارزه‌ای دانست؛ جایی‌که مبارزان حرفه‌ای از نقاط مختلف دور هم جمع می‌شوند تا در یک تورنومنت قدرت خود را به‌نمایش بگذارند. البته اشاره کنم که هر کاراکتر داستان مخصوصی دارد که در هر نسخه، شاهد تمرکز روی تعداد مختلفی از شخصیت‌ها هستیم. در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ بازی اندروید و آیفون The King of Fighters Allstar رفته‌ایم؛ محصولی که توسط استودیو Netmarble توسعه داده شده است. در جریان بازی آیفون و اندروید The King of Fighters Allstar بازیکن باید در یک تورنومنت The King of Fighters شرکت کند که توسط راگول، یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های منفی جهان بازی، برگزار شده است. تیم سازنده برای ایجاد تنوع و نوآوری، به‌جای استفاده از المان‌های بازی‌های مبارزه‌ای، از سبک Beat 'em Up استفاده کرده است. 

The King of Fighters Allstar

با شروع بازی موبایل The King of Fighters Allstar، بازی از شما می‌خواهد که یکی از سه شخصیت‌ ابتدایی را انتخاب کنید. با انتخاب کاراکتر خود، وارد بخش داستانی می‌شوید؛ جایی‌که با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و کشتن ارازل اوباش، باید وارد تورنومنت The King of Fighters شوید. البته یک بخش آموزشی هم برای شما درنظر گرفته شده که در جریان آن نحوه مبارزه کردن و استفاده از مهارت‌ها را یاد می‌گیرید. ساختار بازی موبایل The King of Fighters Allstar بدین شکل است که هر مرحله داستانی، از چند سطح تشکیل شده است. بازیکنان در هر سطح باید با دشمنان متفاوتی مبارزه کنند و در پایان هم یک باس فایت برای شما در نظر گرفته شده است. چند مرحله و سطوح ابتدایی به‌نحوی طراحی شده‌اند که بازیکن به‌راحتی بتواند آن‌ها را پشت سر بگذارد و به‌نحوه‌ی بازی کردن را یاد بگیرد. این در حالی است که رفته رفته The King of Fighters Allstar چالش‌برانگیزتر می‌شود. بازیکنان در جهان بازی می‌توانند یک تیم سه‌نفره را تشکیل دهند. زمانی‌که در خط داستانی بازی پیش می‌روید، سایر شخصیت‌های جهان بازی را هم آزاد می‌کنید. جدا از این مورد، یک بخش احضار مبارز هم برای شما درنظر گرفته شده است که می‌توانید ازطریق پول داخل بازی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای، مبارزین بیشتری را کسب کنید.

تیم سازنده سعی کرده از کومبوهای کلیدی هر کاراکتر King of Fighters به‌عنوان یک مهارت در بازی استفاده کند

دراین‌میان اشاره کنم که سیستم چینش تیم در بازی آیفون و اندروید The King of Fighters Allstar فقط به انتخاب سه مبارز ختم نمی‌شود، بلکه می‌توانید از سه مبارز پشتیبان هم استفاده کنید. به‌عبارتی هر مبارز تیم شما یک مبارز پشتیبان هم دارد. ازاین‌رو در طول نبردها جدا از مهارت‌های خود، می‌توانید از مهارت‌های ترکیبی با پشتیبان خود هم استفاده کنید. تیم سازنده سعی کرده از کومبوهای کلیدی هر کاراکتر King of Fighters به‌عنوان یک مهارت در بازی استفاده کند. همچنین یکی از سوپر کومبوهای کاراکترها هم به‌عنوان یک آلتیمیت در بازی قرار داده شده است. ساختار اعمال آلتیمیت بدین صورت است که پس از آزاد شدن استفاده از آن، با پر شدن نوار مربوط‌به این بخش استفاده از سایر مهارت‌ها، می‌توانید از آلتیمیت خود استفاده کنید که آسیب زیادی را به حریف وارد می‌کند. سیستم انجام مراحل هم بدین شکل است که می‌توانید هدایت شخصیت خود را برعهده بگیرید یا آن را به هوش‌مصنوعی بسپارید. با انجام مراحل هم XP دریافت می‌کنید که منجر به بالاتر رفتن سطح شخصیت‌های تیم شما می‌شود. استودیو netmarble جدا از حالت داستانی، از حالت‌های آنلاین و چندنفره مختلفی هم استفاده کرده است.

The King of Fighters Allstar

بخش داستانی این بازی ۱۰ مرحله دارد که برای رسیدن به مرحله دهم که همان داستان The King of Fighters 97 را روایت می‌کند، باید سایر مراحل را به‌صورت کامل پاکسازی کرده باشید. همچنین بخش‌های آنلاین بازی هم شامل سیاه‌چال‌ها و نبردهای تن‌به‌تن می‌شود. بدین‌صورت که با تیم خود، به‌سراغ سایر بازیکن‌های جهان بازی رفته و با آن‌ها مبارزه می‌کنید. از نظر بصری هم بازی اندروید و آیفون The King of Fighters Allstar در جایگاه خوبی قرار دارد. بازیکنان می‌توانند گرافیک بازی را روی حالت High یا Medium تنظیم کنند. تنها اشکالی که می‌توان گرفت، پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تاثیر آن روی بخش چندنفره و همچنین حجم بسیار بالای دیتای بازی است که باید آن را دانلود کنید. بااین‌تفاسیر تیم سازنده به‌خوبی توانسته است شخصیت‌های The King of Fighters را در ساختاری جدید قرار دهد و تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران بگذارد. دراین‌میان اشاره کنم که با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، می‌توانید بازی‌های با کیفیت اندروید را به‌راحتی پیدا کنید.

دانلود بازی The King of Fighters Allstar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده