// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از The King of Fighters All Star تا Cursed Castilla

این هفته از بازی ورزشی و هیجان‌انگیز NBA Now گرفته تا دو بازی Sling Away و Boom Battlefield را برای اندروید و iOS داریم.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

American Dad! Apocalypse Soon

American Dad! Apocalypse Soon

American Dad! Apocalypse Soon روایت‌گر داستان خانواده استن است؛ جایی‌که تعدادی از بیگانگان پس از حمله به زمین، توسط پدر خانواده به اسارت گرفته می‌شوند و باید با انجام آزمایش‌های مختلف، یک ارتش را برای زمین خلق کنید. ارتشی که بتواند با بیگانگان مبارزه و آن‌ها را از بین ببرد.

دانلود بازی American Dad! Apocalypse Soon

Boom Battlefield

Boom Battlefield

Boom Battlefield یک بازی دفاع از قلعه به‌حساب می‌آید. در این بازی بازیکن باید در مسیر مشخص شده، از نیروهای تدافعی خود استفاده کند و مانع از حمله دشمن شود. با پشت سر گذاشتن موج‌های بیشتر، قدرت دشمنان بیشتر می‌شود و شما هم با ارتقای تجهیزات خود باید سیستم دفاعی چیده شده خود را قوی‌تر کنید.

دانلود بازی Boom Battlefield

Crystal Guardians

Crystal Guardians

در بازی Crystal Guardians، کاربر در نقش محافظ‌هایی قرار می‌گیرد که باید از آخرین شارد کریستال دفاع کنند. همچنین در این راه باید تلاش کنید که با کشتن باس‌های مختلف، سایر شاردهای کریستال را هم به‌دست بیاورید.

دانلود بازی Crystal Guardians

Cursed Castilla

Cursed Castilla

Cursed Castilla روایت‌گر سرزمین تولومرا است که توسط شیاطین مورد حمله قرار گرفته است. بازیکن در نقش یک شوالیه به نام دن رامیرو قرار می‌گیرد که از سوی شاه آلفونس ششم به مأموریت فرستاده می‌شود تا سرمنشا شیاطین را پیدا و آن‌ها را نابود کند.

دانلود بازی Cursed Castilla

Dash Quest 2

Dash Quest 2

۱۰۰۰ سال پیش قهرمانی به نام دش جهان را از دست یک نیروی اهریمنی به نام لیچ نجات داد. حال زارو، استاد لیچ یک بار دیگر به انسان‌ها حمله کرده است تا آن‌ها را از بین ببرد. در بازی Dash Quest 2 بازیکن هدایت یک قهرمان جدید را برعهده می‌گیرد و وظیفه دارد تا زارو را از میان بردارد.

دانلود بازی Dash Quest 2

Frostfall

Frostfall

Frostfall یک بازی بتل رویال است که تیم سازنده برای متفاوت نشان دادن آن، از نوآوری‌های مختلفی استفاده کرده است. در اینجا بازیکن جدا از پیدا کردن سلاح و مبارزه با سایر بازیکن‌ها، می‌تواند جادوهای مختلفی را هم پیدا و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کند.

دانلود بازی Frostfall

Green Skin: Dungeon Master

Green Skin: Dungeon Master

Green Skin: Dungeon Master یک بازی سیاه‌چال محور با المان‌های بازی‌های کارتی است که در جریان آن باید سیاه‌چال‌های بازی را پشت سر بگذارید و باس‌‌ها را از میان بردارید. ازاین‌رو می‌توانید جهان گرین اسکین را تصرف کنید.

دانلود بازی Green Skin: Dungeon Master

Judge Dredd: Crime Files

Judge Dredd: Crime Files

Judge Dredd: Crime Files یک بازی الهام گرفته شده از شخصیت قاضی درد است که باید مگا سیتی را از وجود افراد شرور پاکسازی کند. در اینجا بازیکن می‌تواند کارت سلاح‌های مختلف قاضی درد را پیدا و آن‌ها را در میز کارت خود بچیند.

دانلود بازی Judge Dredd: Crime Files

The King of Fighters Allstar

The King of Fighters Allstar

استودیو نت ماربل با همکاری شرکت SNK در جریان هفته چهارم مهر ماه بازی The King of Fighters Allstar را عرضه کرده است. برخلاف سبک The King of Fighters که مبارزه‌ای است، در اینجا با یک بازی Beat ‘em Up طرف هستیم. بازیکن با انتخاب شخصیت‌های جهان The King of Fighters وارد مراحل مختلفی می‌شود و باید دشمنان را از بین ببرد.

دانلود بازی The King of Fighters Allstar

Minion Valley

Minion Valley

در هفته چهارم مهر ماه شاهد عرضه شدن بازی‌هایی هستیم که سازنده آن‌ها از بازی‌های کارتی در ساختار محصول خود استفاده کرده است. Minion Valley هم یکی دیگر از بازی‌هایی است که از المان‌های کارتی بهره می‌برد. بازیکنان با چیدن میز کارت خود می‌توانند باس‌ها و دشمنان خود را از بین ببرند.

دانلود بازی Minion Valley

NBA Now

NBA Now

علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی و بازی بسکتبال، می‌توانند ازطریق NBA Now خود را سرگرم کنند. تیم سازنده از یک سیستم حرکتی بسیار ساده برای هدایت بازیکن‌ها و انجام کارهای مختلف استفاده کرده است که افراد تازه‌وارد هم بتوانند از بازی لذت ببرند.

دانلود بازی NBA Now

Norman’s Night In

Norman’s Night In

در بازی Norman’s Night In بازیکن هدایت کاراکتری به نام نورمن را برعهده می‌گیرد که درواقع یک مغازه‌دار است و یک توپ جادویی در اختیار دارد. نورمن با قرار گرفتن در World of Cave وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود و باید ازطریق تیروکمان (اسلینگ‌شات) خود معماهای بازی را حل کند.

دانلود بازی Norman’s Night In

Phase 10: World Tour

Phase 10: World Tour

تیم سازنده بازی Phase 10: World Tour که در گذشته بازی موفق UNO را ساخته است، در Phase 10: World Tour سعی کرده است با ارائه یک تجربه‌ی خانوادگی، قشر وسیع‌تری از کاربران را سرگرم کند. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که می‌توانید آن را در مهمانی یا دورهمی‌های مختلف درکنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

دانلود بازی Phase 10: World Tour

Pixel Path

Pixel Path

در هر مرحله از بازی Pixel Path با یک محیط مکعبی روبه‌رو می‌شوید که سرشار از پازل‌های مختلف است. بازیکنان با کشیدن انگشت خود روی کاشی‌های مورد نظر، باید معماهای بازی را حل و در انتها تصویر پشت معماها را نمایان کنند.

دانلود بازی Pixel Path

Potion Punch 2

Potion Punch 2

در جریان بازی Potion Punch 2، بازیکن در نقش یک کیمیاگر آشپز به نام لیرا قرار می‌گیرد. وی با استفاده از معجون‌های مختلف خود باید غذاهای متفاوتی را بپزد و در اختیار مشتری‌های خود قرار دهد.

دانلود بازی Potion Punch 2

Sling Away

Sling Away

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های چالش‌برانگیز و متفاوت هستید، Sling Away می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی باید خود را از ابتدای مسیر، به انتهای مسیر برسانید؛ اما در این راه چالش‌های گوناگونی سر راه شما قرار داده شده است که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Sling Away

The Swords of Ditto

The Swords of Ditto

The Swords of Ditto روایت‌گر سرزمینی است که از وجود یک نیروی شیطانی رنج می‌برد. شما در نقش قهرمان داستان باید سیاه‌چال‌ها را پشت سر بگذارید و ازطریق مأموریت‌های مختلف خود را قوی‌تر کنید تا بتوانید این نیروی پلید را از بین ببرید.

دانلود بازی The Swords of Ditto

 Undead Horde

Undead Horde

در Undead Horde بازیکن در نقش کاراکتری قرار می‌گیرد که باید یک ارتش از نامیراها تشکیل دهد و آن‌ها را به جنگ با شاه بنویکتور بفرستد. تیم سازنده از المان‌های نقش‌آفرینی، هک اند اسلش و استراتژی برای جذاب نشان دادن محصول خود استفاده کرده است.

دانلود بازی Undead Horde

zCube – 3D RTS

zCube – 3D RTS

zCube – 3D RTS یک بازی استراتژی همزمانی است که ساختار بامزه و جالبی دارد. تیم سازنده از مکعب‌ها و قطعات سخت‌افزاری مختلفی برای خلق جهان بازی استفاده کرده است و باید با استفاده از نیروهای مناسب، دشمنان را از بین ببرید.

دانلود بازی zCube – 3D RTS


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده