// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵

تاریخ شروع رویداد بلیزکان 2019 و برنامه‌های آن مشخص شد

نمایشگاه بلیزکان 2019 در تاریخ ۱۰ آبان ماه برگزار می‌شود و در جریان افتتاحیه این مراسم، احتمال رونمایی از Diablo 4 وجود دارد.

مدتی است که حواشی زیادی برای شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) به‌وجود آمده است و این شرکت، در آستانه برگزاری نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹ به‌سر می‌برد. طبق جدیدترین اخبار بازی، بلیزارد اعلام کرده است که بلیزکان ۲۰۱۹ در تاریخ ۱۰ آبان ماه (یک نوامبر) برگزار می‌شود. همچنین یک مراسم افتتاحیه هم برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه به‌وقت ایران برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه BlizzCon 2019، احتمال دارد شاهد رونمایی از Diablo 4 باشیم که این اواخر شایعات زیادی حول معرفی این بازی به‌وجود آمده است. درواقع، سال گذشته اخباری منتشر شده بودند که دیابلو 4 در جریان بلیزکان ۲۰۱۸ معرفی می‌شود، اما بلیزارد در دقایق آخر تصمیم گرفته است که این بازی را به‌نمایش نگذارد. این در حالی است که این اواخر شایعه شده است که Diablo 4 در بلیزکان ۲۰۱۹ معرفی می‌شود.

همچنین اعلام شده است که بلیزارد موارد مختلفی را در این مراسم افتتاحیه برای کاربران درنظر گرفته است. در ادامه مشخص شده که ۶ پنل مختلف هم در جریان سه روز نمایشگاه بلیزکان درنظر گرفته شده است که احتمالا مربوط‌به مواردی است که بلیزارد آن‌ها را معرفی خواهد کرد. همانند گذشته، یک فروشگاه داخلی هم درنظر گرفته شده که کاربران می‌توانند محتویات بازی‌هایی همچون World of Warcraft ،Overwatch ،Diablo و Warcraft III را خریداری کنند. 

در انتها مشخص شده که جام جهانی Overwatch هم از تاریخ ۹ آبان ماه (۳۱ اکتبر) برگزار می‌شود و تا تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) ادامه پیدا می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا پس از مدت‌ها انتظار شاهد رونمایی کامل از Diablo 4 خواهیم بود؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده