نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Ready or Not اعلام شد

شرکت فاکس سرچلایت تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ready or Not را تایید و اعلام کرده‌ است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ready or Not (آماده باشی یا نه) تایید و اعلام شده است. شرکت فاکس سرچلایت اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم ترسناک قرار است در تاریخ ۶ نوامبر امسال (۱۵ آبان) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تایخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذر) خواهیم بود. نسخه خانگی فیلم Ready or Not حاوی محتوای اضافه مثل سه بخش از پشت صحنه ساخت فیلم، بخش Gag Reel (بخشی از اشتباهات بامزه و خنده‌دار بازیگران و عوامل تولید) و همچنین تفسیر صوتی فیلم با حضور Radio Silence و سامارا ویوینگ، نیز خواهد بود.

فیلم Ready or Not در تابستان امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و علاوه‌بر دریافت نقدهای مثبت توانست توانست ۵۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۸.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بودجه ساخت این فیلم ترسناک تنها ۶ میلیون دلار بوده است. فیلم Ready or Not داستان یک عروس جوان را دنبال می‌کند که به‌دنبال پیروی از یک سنت قدیمی به همسرش و خانواده عجیب و غریبش می‌پیوندد که در ادامه این سنت قدیمی به یک بازی کشنده تبدیل می‌شود و حال این عروس جوان که گریس لو دوماس نام دارد، باید برای حفظ جان و بقای خود با تمام وجود مبارزه کند. 

سامارا ویوینگ، آدام برودی، مارک اوبراین، هنری چرنی، اندی مک‌داول، اندی مک، نیک گواداگنی و ملانی اسکرووفانو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ready or Not حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک را براساس فیلمنامه‌ای از گای باسیک و آر. کریستوفر مورفی بر عهده داشته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده