نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

ساخت سایت بدون برنامه نویسی با سایت ساز وبزی

وبزی یک سایت ساز آنلاین است که در ویرایشگر آن با کشیدن و رها کردن (درگ و دراپ) به آسانی می‌توانید سایت خود را بسازید.

 وبزی چطور کار می‌کند؟

وبزی یک سایت ساز آنلاین است که در ویرایشگر آن با کشیدن و رها کردن (درگ و دراپ) به آسانی می‌توانید سایت خود را بسازید، برای کار کردن با وبزی نیاز نیست برنامه‌نویسی بلد باشید یا اطلاعاتی درباره طراحی سایت داشته باشید. ویرایشگر وبزی به‌دلیل داشتن ساختار تصویری شبیه یک پازل است، که با قرار دادن تکه ها کنار هم می‌توانید طرح شخصی خودتان را خلق کنید و یادگیری کار با آن تنها چند دقیقه طول می‌کشد.

با وبزی، می‌توانید هر نوع سایتی از فروشگاه آنلاین گرفته تا وبلاگ، بسازید و امکانات دیگری چون فرم‌های مختلف و درگاه پرداخت به سایت‌تان اضافه کنید.

سایت ساز وبزی

ویژگی‌های وبزی

۱- قالب‌های از پیش آماده زیبا

وبزی قالب‌های از پیش آماده شده بسیار زیبا و مناسبی دارد که همه‌ی آن‌ها قابل ویرایش و تنظیم هستند. این قالب‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی جای می‌گیرند و تقریبا اغلب نیازهای کلی و قابل تصور را برطرف می‌کنند. برخی از این دسته‌بندی‌ها شامل شرکتی، کسب‌و‌کار، فروشگاهی، شخصی، خبری، رزومه و نمونه کار، رستوران و غذا و غیره می‌شوند که اگر به بخش قالب‌ها در سایت وبزی وارد شوید می‌توانید بسته به نیاز و طرحی که در ذهن دارید، از میان آن‌ها انتخاب و به آسانی ساخت سایت‌تان را شروع کنید.

۲- ویرایشگر سایت‌ساز بصری

ویرایشگر سایت ساز وبزی تا حد امکان به‌صورت بصری و تصویری طراحی شده است و این موضوع کار کردن با آن را بسیار ساده کرده و و یادگیری آن شاید چند دقیقه بیشتر وقت شما را نگیرد. با کشیدن و رها کردن عناصر درون صفحه شما بدون داشتن کمترین دانش برنامه‌نویسی یا طراحی می‌توانید طرحی را که در ذهن دارید پیاده کرده و نتیجه را همزمان در بخش پیش‌نمایش سایت ساز مشاهده کنید. با این ویرایشگر، شما می‌توانید هر آن چه را که در ذهن دارید به یک سایت تبدیل کنید.

۳- وب‌سایت واکنشگرا و مناسب موبایل و تبلت

پس از اتمام طراحی سایت‌تان، می‌توانید آنرا به‌راحتی نسبت به صفحه‌نمایش موبایل و تبلت هماهنگ کنید. این قابلیت به‌طور خودکار روی قالب‌های آماده وبزی وجود دارد.

۴- پشتیبانی کامل و دسترس‌پذیری آسان

از آغاز، هدف از طراحی وبزی، ساده کردن هرچه بیشتر ساخت وبسایت بوده است. بنابراین، درست از زمانی‌که شما در وبزی ثبت‌نام کنید، فرایند پشتیبانی آغاز می‌شود. در ویرایشگر وبزی با کلیک روی هر عنصر قابل ویرایش جعبه‌ابزاری باز می‌شود که برای ایجاد تغییر در شکل و ظاهر آن عنصر می‌توانید از این جعبه ابزار استفده کنید. این ابزارها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای کار با آن‌ها نیاز به راهنمایی خاصی نداشته باشید. اما اگر به هر دلیل نیاز به کمک داشتید، تیم پشتیبان وبزی به یاری شما خواهند آمد. شما به روش‌های مختلفی می‌توانید با تیم پشتیبانی وبزی در تماس باشید: تماس تلفنی، ایمیل، فضای مجازی و غیره.

۵- سرعت بالا

سرعت وبسایت هم از نظر گوگل و هم از نظر بازدیدکنندگان سایت دارای اهمیت بالایی است. سایت‌های ساخته شده با وبزی به لحاظ سرعت از امتیاز عملکرد قابل قبولی برخوردار هستند.

۶- مدیریت یک پارچه سایت

با خرید هرکدام از پکیج‌های وبزی می‌توانید به‌صورت یک پارچه بخش‌های مختلف سایت ازجمله وبلاگ، فروشگاه، ایمیل‌ها، مخاطبان و غیره را مدیریت کنید.

۷-یک هفته رایگان

پس از ثبت‌نام در وبزی، به مدت یک هفته و به‌صورت رایگان می‌توانید از ویرایشگر وبزی استفاده و امکانات آن را امتحان کنید.

۸- تیم طراحی حرف‌های

علاوه‌بر همه‌ی امکاناتی که وبزی دارد، اگر مایلید ساخت سایت‌تان به دست یک طراح حرف‌های انجام شود، یا اینکه به یک طراحی اختصاصی فکر می‌کنید، تیم طراحی وبزی انتخاب مناسبی برای شما است که می‌توانید تعرفه طراحی سایت توسط وبزی را مشاهده کنید.

سایت ساز وبزیسایت ساز وبزی

درباره سایت ساز وبزی بیشتر بدانیم...

ساخت سایت با وبزی رایگان هست؟

برای طراحی وب سایت خودتان می‌توانید به‌صورت رایگان در وبزی ثبت‌نام کنید. پلن رایگان وبزی به شما امکان مدیریت کامل وب سایت تان و استفاده از همه امکانات آن را می‌دهد. بنابراین می‌توانید قبل از هر چیز به‌صورت کامل قسمت های مختلف این سایت ساز را بررسی کنید و از مزایا و محدودیت های آن با خبر شوید.

در صورتی که بخواهید فعالیت حرفه‌ای خودتان در فضای آنلاین را شروع کنید می‌توانید بسته به نیاز خود یکی از سرویس های موجود در سایت را انتخاب کنید.

آیا وبزی برای طراحی سایت‌های فروشگاهی مناسب است؟

وبزی علاوه‌بر داشتن ویرایشگر قالب پیشرفته برای طراحی ظاهر فروشگاه، یک سیستم فروشگاهی کامل نیز به شما ارائه می‌دهد. تا بتوانید محصولات مورد نظرخودتان را به‌سادگی اضافه کنید و اطلاعات، مشخصات و ویژگی‌های خاص هر محصول را به‌صورت جزء به جزء در سایت قرار دهید.

همچنین می‌توانید کمپین‌های فروش ایجاد کرده و با تخفیف های دوره ای یا زمان‌بندی شده ای برای محصولات تان درنظر بگیرید. یا با اضافه کردن کد تخفیف کاربران تان را تشویق کنید تا برای خرید کالای مورد نیاز خود به فروشگاه شما مراجعه کنند.

در پنل مدیریت فروشگاه می‌توانید فهرست کامل سفارشات ثبت شده در سایت تان را مشاهده کنید. وضعیت هر کدام از آن‌ها را بررسی کنید و Label موردنظر خودتون را برای آن‌ها بنویسید.

هزینه های پنل فروشگاهی وبزی چقدر بصرفه هست؟

فروشگاه ساز های متعددی در سطح اینترنت وجود دارند که سعی می‌کنند شما را در رسیدن به موفقیت و فروش بیشتر محصولات‌تان یاری کنند. درکنار این ماجرا، هر کدام از آن‌ها راهکار های درآمدی مختلفی برای خودشان در نظر گرفتند. که در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر کدام از این روش‌ها م‌پردازیم:

  • حالت اول (کاملا رایگان) در این‌گونه فروشگاه ساز ها ممکن است بحث درامد مستقیم از برنامه مد نظر نباشد و توسعه‌دهنگان به‌صورت عمومی برنامه ساخته شده خودشان را در اختیار جامعه قرار دهند. این‌گونه برنامه ها به شما تجربه داشتن یک فروشگاه آنلاین را بدون پرداخت هزینه هدیه می‌کنند.
  • به‌طور کلی ممکن است در این برنامه‌ها با محدودیت‌هایی مواجه شوید که امکانات پایه نرم‌افزار جوابگوی نیاز‌های فروشگاه شما نباشند. که طبعا به خاطر رایگان بودن برنامه نمی‌شود به توسعه‌دهندگان آن‌ها خرده‌ای گرفت. بحث پشتیانی نیز دراین‌میان مطرح است. برای بهره‌مندی از پشتیبانی یا پاسخگویی به سوالات احتمالی‌تان، باید زمان زیادی بگذارید و غالبا خودتان باید به‌دنبال راه‌حل بگردید.

  • حالت دوم (راه اندازی رایگان + درصدی از هر سفارش) برخی دیگر از فروشگاه سازها، از پایه رایگان هستند اما زمانی‌که بخواهید به کسب درآمد از سایت تان بپردازید درصدی از هر تراکنش شما را به‌عنوان حق استفاده از سرویس منظور می‌کنند. یا اینکه برای داشتن امکانات حرفه‌ای از شما درخواست هزینه‌های جانبی دارند. که شاید برای شروع کار منطقی به نظر برسد اما در صورت رشد کسب‌و‌کار تان قطعا به صرفه نخواهد بود.

  • حالت سوم (حق اشتراک دوره‌ای) برای کاربرانی که تصمیم دارند کسب‌و‌کار خودشان را در فضای آنلاین گسترش بدهند و سهمی از بازار جدید داشته باشند، این حالت مناسب‌تر است. چرا که شما در قبال هزینه‌ای مشخص از امکانات کامل یک سرویس استفاده خواهید کرد و کمتر با محدودیت‌ها مواجه خواهید بود.

آیا استفاده از وبزی نیازمند تهیه هاست و دامنه است؟

  • وبزی به‌صورت ابری کار می‌کند و تمام اطلاعات و فایل‌های سایت شما بدون اینکه نیاز باشد درگیر مسائل فنی شوید، روی سرور ها ذخیره می‌شوند. بنابراین شما از مدیریت سرور و نگه‌داری آن بی‌نیاز خواهید بود و تمام این دست موارد توسط بخش فنی وبزی پیاده‌سازی شده و نگه‌داری می‌شوند. لیکن برای شروع فعالیت آنلاین خود نیازی به تهیه هاست و دامنه جداگانه نخواهید داشت.

امکان فعالسازی SSL و رمز‌نگاری دامنه در وبزی وجود دارد؟

  • در بخش مدیریت دامنه های علاوه‌بر اینکه می‌توانید وضعیت دامنه‌های خود را بررسی کنید و دامنه‌های مورد نظر خودتان را به سایت اضافه کنید، می‌توانید به‌صورت رایگان برای دامنه خود SSL فعال کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم بخش‌های اصلی سایت ساز وبزی را به‌طور کلی بررسی کنیم. قطعا بسته به نیاز شما و امکاناتی که مد نظر دارید ممکن است راهکاری وجود داشته باشد و این شما هستید که درنهایت باید با بررسی گزینه های مختلف مناسب‌ترین پلت فرم را برای راه اندازی سایت یا فروشگاه خود انتخاب کنید.

چنانچه قصد دارید کسب‌و‌کار آنلاین خودتان را قدرتمند، متمایز از دیگران و در زمان کوتاهی ایجاد کنید، می‌توانید با وبزی شروع کنید! برای دسترسی به وبزی کافی است وارد آدرس اینترنتی WEBZI.IR شوید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده