// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Lord of Estera؛ قهرمان سرزمین Estera

Lord of Estera یک بازی نقش آفرینی کارتی است که هدایت قهرمانی به نام گرالت را برعهده می‌گیرید و باید دشمنان خود را از بین ببرید و به لرد سرزمین Estera تبدیل شوید.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی با المان‌های بازی‌های کارتی رفته‌ایم. استودیو Dunia Games، سازنده بازی اندروید و آیفون Lord of Estera، سعی کرده به‌واسطه خلق یک جهان مینیمال و طراحی‌های شرقی، محصولی را عرضه کند که بتواند برای ساعت‌ها کاربران را سرگرم کند. از نظر داستان، بازی آیفون و اندروید Lord of Estera روایت‌گر داستان قهرمانی به نام گرالت، در سرزمین Estera است که باید ملکه‌ی پلیدی و ظلم را از بین ببرد. اگر بتواند این کار را انجام دهد، به‌عنوان لرد سرزمین Estera شناخته می‌شود. ازاین‌رو گرالت در جریان ماجراجویی خود باید یک تیم از قهرمان‌های مختلف تشکیل دهد تا قدرت خود را بیش‌ازپیش افزایش دهد.

Lord of Estera

داشتن استراتژی در نبردها مهم‌ترین ویژگی‌ای است که باید به آن توجه داشته باشید

با شروع بازی موبایل Lord of Estera، یک بخش تمرینی برای شما درنظر گرفته می‌شود؛ جایی که در یک نبرد نحوه استفاده از کارت‌ها و قدرت هر قهرمان به شما آموزش داده خواهد شد. همان‌طور که در ابتدای متن هم اشاره شد، Lord of Estera یک بازی نقش‌آفرینی است که گیم‌پلی آن از بازی‌های کارتی الهام گرفته شده است. ساختار بازی بدین شکل است که با ورود به هر مرحله، یک نوار انرژی را در پایین صفحه مشاهده می‌کنید. همچنین هر کارت نماینده یک مبارز از تیم شما است که می‌توانید قبل از ورود به هر نبرد میز کارت خود را بچینید. ازطرفی این کارت‌ها انرژی مصرفی مخصوص‌به خود را دارند و باتوجه‌به میزان نوار انرژی، می‌توانید از کارت‌ها در نبردها استفاده کنید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون Lord of Estera، استفاده مناسب از کارت‌ها در ابتدای و اواسط بازی است. اگر بتوانید شروع خوبی داشته باشید و از کارت مناسبی استفاده کنید، تقریبا مبارزه را برنده خواهید شد. این در حالی است که بعضی وقت‌ها حریف از کارت‌های غافل‌گیر کننده‌ای استفاده می‌کند که شما هم باید از کارت‌هایی استفاده کنید که بتواند مهارت کارت حریف را از بین ببرد. به‌عبارتی داشتن استراتژی در نبردها مهم‌ترین ویژگی‌ای است که باید به آن توجه داشته باشید.

همچنین یک بخش ارتقای کارت هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. زمانی‌که یک مرحله را تمام می‌کنید، یک سری جوایز به شما اهدا می‌شود و هر روز هم یک سری جعبه و محتوای روزانه برای شما درنظر گرفته شده است که بعضی از آن‌ها شامل کارت مبارزان می‌شود. بعضی از این کارت‌ها مربوط‌به یک مبارز تازه می‌شود که پس از رسیدن به حد مورد نظر آزاد می‌شود. این در حالی است که اگر کارت‌های دریافت شده تکراری باشند، می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای کارت اصلی استفاده کنید. ازاین‌رو قدرت آن‌ها بالاتر می‌رود. رفته رفته و با پیشروی در خط بازی یک سری آیتم‌هایی مثل حلقه، گردنبند (طلسم) و سایر موارد مشابه را دریافت خواهید کرد که می‌توانید از آن روی قهرمان اصلی خود استفاده کنید و قدرت او را افزایش دهید. همچنین تمامی این آیتم‌ها قابل ارتقا هستند. جدا از بخش تک‌نفره و داستانی، یک حالت آنلاین و PvP هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است؛ جایی‌که داشتن استراتژی و چیدن یک میز کارت مناسب، می‌تواند حسابی شما را کمک کند. استودیو Dunia Games از بخش داستانی برای آشنایی بازیکن با ساختار بازی و چیدن میز کارت استفاده کرده است و بخش چندنفره، جایی است که شما مهارت‌های خود را به‌نمایش می‌گذارید.

Lord of Estera

البته نبردهای آنلاین بازی آیفون و اندروید Lord of Estera فقط به مبارزات یک‌به‌یک ختم نمی‌شود، بلکه می‌توانید گروه (Guild) مخصوص‌به خود را هم بسازید و با سایر دوستان خود به مبارزه با سایر گروه‌ها بپردازید. از نظر طراحی هم تیم سازنده از طراحی‌های شرقی و فانتزی برای Lord of Estera استفاده کرده است که حال‌وهوای خوبی به بازی بخشیده است. در انتها اگر به‌‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های بازی‌های کارتی می‌گردید که بتواند برای چند ساعت شما را سرگرم کند، بازی موبایل Lord of Estera گزینه‌ی مناسبی برای شما است. دراین‌میان اشاره کنم که با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، می‌توانید بازی‌های با کیفیت اندروید را به‌راحتی پیدا کنید.

دانلود بازی Lord of Estera


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده