// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲

در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order سیستم کسب مهارت با خط داستانی مرتبط است

کاسومی شیشیدو، تهیه کننده Star Wars Jedi: Fallen Order در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که بازیکنان با پیشروی در داستان و بازی، به مهارت‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کنند.

سال‌ها است که بازی تک‌نفره و داستان‌محوری از جنگ ستارگان در دسترس قرار نگرفته است و استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) ازطریق Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است این طلسم را بشکند و یک بازی تک‌نفره و داستان محور از جهان جنگ ستارگان را در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار دهد. تابه‌حال اخبار مختلفی حول دشمن‌ها و سیستم مبارزات در بازی منتشر شده است. در استاروارز جدای: فالن اوردر بازیکنان به‌واسطه درخت مهارت‌ها می‌توانند به توانایی‌های مختلفی دست پیدا کنند و در مبارزات، با Parry کردن و استفاده از توانایی‌های خود دشمنان را از بین ببرند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاسومی شیشیدو، تهیه کننده Star Wars Jedi: Fallen Order، به‌تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده که در جریان آن در مورد سیستم مهارت‌های بازی صحبت کرده است. در فالن اوردر کسب مهارت‌های جدید به پیشروی شما در خط داستانی مربوط می‌شود و با گذر زمان می‌توانید به این مهارت‌ها دسترسی پیدا کنید. وی دراین‌باره می‌گوید:

به‌طور مشخص می‌توانم بگویم که همه چیز به داستان و پیشروی در آن متصل است. آزادسازی یک مهارت، به این بستگی دارد که در کدام نقطه از داستان بازی قرار دارید. درکنار این محدودیت‌ها، گزینه‌های دیگری هم قرار داده شده‌اند که به بازیکن اجازه می‌دهد که انتخاب کند چه زمانی مواردی مثل لایت سیبر یا نوار سلامت خود را ارتقا دهد. نمی‌توانیم بگوییم که مهارت‌ها چگونه کار می‌کنند و به چه شکل آن‌ها را آزاد می‌‌کنید؛ زیرا زمان آزادسازی آن‌ها ارتباط بسیار نزدیکی به داستان دارد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های تهیه کننده Star Wars Jedi: Fallen Order چیست؟ این بازی در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول استاروارز: جدای فالن اوردر هم می‌توان به مشخص شدن فضای مورد نیاز بازی روی Xbox One اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده