// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵

در Watch Dogs Legion می‌توانید در قالب ۲۰ شخصیت بازی کنید

بازی Watch Dogs Legion به شما این امکان را خواهد داد تا در نقش ۲۰ شخصیت مختلف بازی کنید و در دنیای بازی غرق شوید.

طبق جدیدترین اخبار بازی و بنابه گفته‌های استودیو یوبیسافت تورنتو، در بازی Watch Dogs Legion قادر خواهید بود ۲۰ شخصیت مختلف را آماده‌ی بازی کنید و در قالب آن‌ها وارد دنیای این اثر شوید. بخش‌هایی از صحبت‌های کنت هادسون، یکی از مسئولین این استودیو را در زیر مطالعه می‌کنید:

بازیکنان می‌توانند از بین تمامی شخصیت‌های NPC یا بهتر بگوییم، تمامی شهروندان شهر لندن که با آن‌ها برخورد دارند، تا ۲۰ نفر را انتخاب و برای بازی کردن در قالب آن‌ها اقدام کنند.

هریک از این NPCها دارای داستان، دیالوگ‌ها و پس‌زمینه‌ی مختص به خود هستند که نشان دهنده‌ی شخصیت و سرگذشت آنان است. البته باید در انتخاب این افراد دقت لازم را به‌کار ببرید؛ چراکه برای انجام ماموریت‌ها، هریک از آنان دارای توانایی خاصی هستند که باید به درستی مورد استفاده قرار بگیرد. شرکت Ubisoft با این امکان به بازیکنان این فرصت را داده است تا شیوه‌های مختلفی را در گیم‌پلی بازی تجربه کنند و با روش‌ها و شخصیت‌های مختلف وارد داستان بازی شوند. هنگامی که از هادسون پرسیده شد که آیا مرگ هریک از این شخصیت‌ها روی داستان بازی اثر می‌گذارد یا خیر، این‌چنین پاسخ داد:

مرگ هریک از شخصیت‌ها اثر مستقیمی روی داستان بازی نخواهد گذاشت، اما هریک از افرادی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید و اقدام به انتخاب آن‌ها برای بازی کردن می‌کنید، دارای درجه‌های ارتقا و پیشرفت مختص‌به‌خود هستند و می‌توانید ظاهر آن‌ها را هم شخصی‌سازی کنید. در طول ماموریت‌ها می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید و همچنین هریک از این کاراکترها دارای ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شود به یک‌سری Perk خاص دسترسی داشته باشند که لزوما برای سایر شخصیت‌های هم‌رده‌ی آن‌ها قابل دسترسی نیست.

تاریخ انتشار بازی Watch Dogs Legion برابر است با ۶ ماه مارس سال ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ماه) که قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و سرویس گوگل استیدیا عرضه شود. بازی هم‌اکنون از طریق فروشگاه آمازون قابل پیش‌خرید کردن است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده